Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Feuersteinův program instrumentálního obohacování očima učitelů prvního stupně ZŠ
Feuerstein's Instrumental Enrichment Program from the Point of View of Primary School Teachers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 12. 03. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: FEUERSTEINV PROGRAM INSTRUMENTÁLNÍHO OBOHACOVÁNÍ OIMA UITEL PRVNÍHO STUPN ZŠ Prezentovaná práce, zabývající se programem kognitivní stimulace Reuvena Feuersteina, se snaží popsat efekty, jenž tento program vyvolává u ...
FEUERSTEIN'S INSTRUMENTAL ENRICHMENT PROGRAM FROM THE POINT OF VIEW OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS The presented doctoral work covers the programme of cognitive stimulation created by Reuven Feuerstein. It aims to describe the ...
FEUERSTEIN'S INSTRUMENTAL ENRICHMENT PROGRAM FROM THE POINT OF VIEW OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS The presented doctoral work covers the programme of cognitive stimulation created by Reuven Feuerstein. It aims to describe the ...
Efektivita tréninku kognitivních funkcí pomocí metody Feuersteinova intrumentálního obohacování u osob s Parkinsonovou nemocí
Efficiency of the Cognitive Training Program Feuerstein's Instrumental Enrichment for People with Parkinson's Disease
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The objective of the study was to assess the effectiveness of the Feuerstein's Instrumental Enrichment training (FIE) in respondents with Parkinson's disease (PD) in comparison with another type of cognitive training. The ...
Cílem studie bylo zhodnotit efektivitu tréninku Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) u respondentů s Parkinsonovou nemocí (PN) ve srovnání s jiným typem kognitivního tréninku. Specifickým záměrem studie bylo ...
Cílem studie bylo zhodnotit efektivitu tréninku Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) u respondentů s Parkinsonovou nemocí (PN) ve srovnání s jiným typem kognitivního tréninku. Specifickým záměrem studie bylo ...