Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti ucelené podpory vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách inkluzívního vzdělávání
Suggestion of Comprehensive Support of University Students with Special Education Needs in the Inclusive Education Environment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The doctoral thesis (PhDr.) "Suggestion of Comprehensive Support of University Students with Special Educational Needs in the Inclusive Education Environment" was about support of Czech university students with special ...
Práce se zabývala podporou vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami na českých vysokých školách. Práce zhodnotila systémy podpory při studiu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami na českých ...
Práce se zabývala podporou vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami na českých vysokých školách. Práce zhodnotila systémy podpory při studiu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami na českých ...
Hodnocení úrovně wellbeingu u vybraných vysokoškolských studentů a nastavení mysli ve vztahu ke studijním výsledkům
Evaluation of the level of well-being in selected university students and mindset in relation to academic results
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 18. 03. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the level of well-being of selected university students and their mindset in relation to school results. The theoretical part is focused on explaining the key concept of well-being and its ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na úroveň wellbeingu u vybraných vysokoškolských studentů a jejich mindset ve vztahu se školními výsledky. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení stěžejního pojmu wellbeing a jeho možné ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na úroveň wellbeingu u vybraných vysokoškolských studentů a jejich mindset ve vztahu se školními výsledky. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení stěžejního pojmu wellbeing a jeho možné ...