Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Terapeutické a výchovné přístupy v ústavech pro výkon zabezpečovací detence
Therapeutic and Educational Approaches in Forensic Detention Facility
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 The therapeutic and educational approaches in forensic detention Autor: Mgr. Dušan Gáč Annotation The Forensic detention measure has not long tradition in the Czech Republic. It is a relatively new institution which ...
1 ABSTRAKT Zabezpečovací detence nemá v České republice dlouhou tradici, jedná se o relativně novou instituci, která v České republice existuje jako ochranné opatření teprve od roku 2009, kdy nabyl účinnosti zákon o výkonu ...
1 ABSTRAKT Zabezpečovací detence nemá v České republice dlouhou tradici, jedná se o relativně novou instituci, která v České republice existuje jako ochranné opatření teprve od roku 2009, kdy nabyl účinnosti zákon o výkonu ...
Mělnická urbanonymie: Případová studie vývoje názvů ulic na Mělníku v 19. a 20. století
Melnik's urbanonymy: The case study of the development of the names changing of streets in Melnik during the 19th and 20th centuries
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the dynamic changes of the street terminology system in the town of Melník from the second half of the 19th century to the present. There are cases where it is necessary to study, which are ...
Tato diplomová práce se zabývá dynamikou změn systému uličního názvosloví ve městě Mělníku od druhé poloviny 19. století do současnosti. Jedná se o ucelenou případovou studii, která se řadí pod obor historické toponomastiky, ...
Tato diplomová práce se zabývá dynamikou změn systému uličního názvosloví ve městě Mělníku od druhé poloviny 19. století do současnosti. Jedná se o ucelenou případovou studii, která se řadí pod obor historické toponomastiky, ...
Rodina v procesu porozvodové adaptace v kontextu OSPOD: případová studie, poradenská práce z pohledu psychologa
Family in After-Divorce Adaptation Process, in the Context of Child Protect and Safeguarding Department: Case study, Consultancy Work from Psychologist's Point of View
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Post-divorce adaptation is still very current topic, especially in connection with potential impacts of divorce on children's psychological development. This thesis analyses, in the case study form, post-divorce adaptation ...
Téma porozvodové adaptace rodin, zejména v souvislosti s potenciálními následky rozvodu pro psychický vývoj dětí, je stále velmi aktuální. Rigorózní práce analyzuje formou případové studie průběh porozvodové adaptace u ...
Téma porozvodové adaptace rodin, zejména v souvislosti s potenciálními následky rozvodu pro psychický vývoj dětí, je stále velmi aktuální. Rigorózní práce analyzuje formou případové studie průběh porozvodové adaptace u ...
Profesní standard ve zkvalitňování učitelské profese
Professional standard in the improvement of the teaching profession
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 26. 11. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Profesní standard ve zkvalitňování učitelské profese Abstrakt Mnoho dokumentů zabývajících se vzdělávací politikou považuje profesní standard za jeden z možných způsobů motivace práce učitelů. Absence dokumentu tohoto ...
1 Professional standard in the improvement of the teaching profession Abstract Many documents dealing with education policy consider professional standard one possible type of teachers' work stimulation. The absence of a ...
1 Professional standard in the improvement of the teaching profession Abstract Many documents dealing with education policy consider professional standard one possible type of teachers' work stimulation. The absence of a ...
Interkulturní komunikační kompetence. Rozvoj interkulturní komunikační kompetence studentů učitelství anglického jazyka
Intercultural Communicative Competence. ICC Development in Student Teachers of English Language
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 16. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Interkulturní komunikační kompetence Rozvoj interkulturní komunikační kompetence studentů učitelství anglického jazyka Abstrakt: Cílem předložené dizertační práce je hodnocení rozvoje interkulturní komunikační kompetence ...
Intercultural Communicative Competence ICC Development in Student Teachers of English Language Abstract: The aim of this dissertation is to assess the development of intercultural communicative competence in student teachers ...
Intercultural Communicative Competence ICC Development in Student Teachers of English Language Abstract: The aim of this dissertation is to assess the development of intercultural communicative competence in student teachers ...
Cíle hudební výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The aims of music education with students with special educational needs
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 03. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V souladu s tématem a názvem dizertační práce se v teoretické části, v její první kapitole, věnujeme pojmům souvisejícím s kategorií cíle a jeho definováním v obecné pedagogice, hudební pedagogice a speciální pedagogice. ...
In accordance with the topic and title of the dissertation, we dedicate the first chapter of the theoretical part to terms related to the category of pedagogical aim, defining it from the perspective of general pedagogy, ...
In accordance with the topic and title of the dissertation, we dedicate the first chapter of the theoretical part to terms related to the category of pedagogical aim, defining it from the perspective of general pedagogy, ...