Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Badatelsky orientovaná výuka rostlinných barviv na 2. stupni ZŠ
Inquiry-based science education of plant pigments in upper primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skýbová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis is focused on interconnection between education of plant pigments and inquiry- based science education in upper primary school. The theoretical section of this thesis deals with the current quality of education ...
Tato diplomová práce se zabývá propojením výuky rostlinných barviv s badatelsky orientovanou výukou na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá současným stavem přírodovědného vzdělání a úrovní českých žáků v ...
Tato diplomová práce se zabývá propojením výuky rostlinných barviv s badatelsky orientovanou výukou na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá současným stavem přírodovědného vzdělání a úrovní českých žáků v ...
Žákovská percepce vybraných výukových metod v rámci výukového programu na téma sovy
Students' Perception of Selected Teaching Methods within the Educational Program on the Topic of Owls
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Andreska, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 08. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This study focuses on the perception of differences between frontal and inquiry-based learning (IBL) from the perspective of elementary school students. The theoretical part of the thesis provides information about owls ...
Tato práce se zaměřuje na percepce rozdílů mezi frontální a badatelsky orientovanou výukou z perspektivy žáků základní školy. Teoretická část práce poskytuje informace o řádu sovy a teoretickém základu výuky. Je zde popsáno ...
Tato práce se zaměřuje na percepce rozdílů mezi frontální a badatelsky orientovanou výukou z perspektivy žáků základní školy. Teoretická část práce poskytuje informace o řádu sovy a teoretickém základu výuky. Je zde popsáno ...