Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vliv školního prostředí na vznik poruch příjmu potravy pohledem bývalých pacientek z Havlíčkobrodska
Influence of the school environment for developing eating disorders gaze of ex-patient of Havlíčkobrodsko
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá poruchami příjmu potravy a jejich příčinami a projevy. Vychází z předpokladu, že bývalé pacientky s odstupem času mohou zhodnotit, co za jejich problémy stálo. Teoretická část definuje ...
This diploma thesis deals with eating disorders, their causes and displays. It is based on the assumption that former patients are able to assess what was the main cause of their problems. The theoretical part defines ...
This diploma thesis deals with eating disorders, their causes and displays. It is based on the assumption that former patients are able to assess what was the main cause of their problems. The theoretical part defines ...
Spolupráce s rodinami romských žáků z pohledu pedagogů z Libereckého kraje
Cooperation with families of roma chisldren from perspective of teachers from region Liberec
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah rodiny romského žáka a školy z pohledu pedagoga. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována čtyřem dílčím tématům. První téma se věnuje Romům v české společnosti, je ...
This thesis focuses on the relation of a Roma pupil and a school from the point of view of a teacher. The thesis is divided into two parts. The first part is divided into four subtopics. The first subtopic is dedicated to ...
This thesis focuses on the relation of a Roma pupil and a school from the point of view of a teacher. The thesis is divided into two parts. The first part is divided into four subtopics. The first subtopic is dedicated to ...
Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků s mentálním postižením
Attitudes of primary school teachers to inclusive education of children with mental disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mental disabilities. The aim of the thesis is to find out what attitudes are occupied by primary school teachers and teachers of basic schools ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...