Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Rozvoj algoritmického myšlení žáků ZŠ ve výuce informaticky zaměřených předmětů s využitím SCRATCH
The development of algorithmic thinking in elementary school pupils using the SCRATCH programming tool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with problems of algorithmization and programming at elementary schools. It examines the influence of teaching the basics of programming in Scratch on the development of pupils' algorithmic thinking ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...