Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Argumentace v přesvědčeních a praktikách učitelů matematiky v kontextu České republiky
Argumentation in mathematics teachers' beliefs and practices in the context of the Czech Republic
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: I aim to describe how teachers' beliefs and practices influence the way mathematical argumentation is conducted in lower secondary mathematics classroom within the Czech curricular context. I present results of two studies: ...
Cílem práce bylo popsat, jak na pozadí českého kontextu ovlivňují přesvědčení a praktiky učitelů způsob, kterým je vedena matematická argumentace ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy a nižších gymnáziích. V ...
Cílem práce bylo popsat, jak na pozadí českého kontextu ovlivňují přesvědčení a praktiky učitelů způsob, kterým je vedena matematická argumentace ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy a nižších gymnáziích. V ...