Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Axiologická dimenze ve výchově a vzdělávání
Axiological Dimension in Education and Cultivation
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dorotíková, Soňa
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 03. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Vychovávat a vzdělávat znamená uvádět člověka k základním představám toho, čím může člověk být, jaké je jeho poslání. Tato orientace k bytí jako "živé možnosti" p ředpokládá orientaci v konstitutivních hodnotách lidství, ...
To bring up and educate any person means to guide him/her to understand basic notions o f what a man can be and what is his/her mission. Such orientation towards being (existence) as an "active a ltern ativ e" implies ...
To bring up and educate any person means to guide him/her to understand basic notions o f what a man can be and what is his/her mission. Such orientation towards being (existence) as an "active a ltern ativ e" implies ...
Evaluace v terciálním vzdělávání
Evaluation in Tertiary Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vašutová, Jaroslava
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 29. 06. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Instituce terciárního vzdělávání a další aktéři různými způsoby na tomto vzdělávání zainteresovaní, zejména vládní orgány, akademická komunita včetně studentů, akreditační orgány, vědečtí a odborní pracovníci, zaměstnavatelé ...
Tertiary education institutions, academic community including students, and other stakeholders, e.g. government educational bodies, accrediting organizations, experts, employers and other representatives of the world of ...
Tertiary education institutions, academic community including students, and other stakeholders, e.g. government educational bodies, accrediting organizations, experts, employers and other representatives of the world of ...