Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Nuda u středoškoláků
Boredom among high school students
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část práce je tvořena charakteristikou pojmu nuda, včetně její etymologie, historie, typologie. Dále se zabývá teoretickými konceptualizacemi nudy relevantními ...
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical nature. The theoretical part of the thesis consists of the characteristics of the concept of boredom, including its etymology, history, typology. It also deals with ...
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical nature. The theoretical part of the thesis consists of the characteristics of the concept of boredom, including its etymology, history, typology. It also deals with ...
Časová perspektiva a nuda
Time Perspective and Boredom
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Souvislost strategie zvládání nudy a postoje ke školním předmětům
The strategic context of coping with boredom and attitude to school subjects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na prožívání nudy u žáků na druhém stupni základní školy, konkrétně sedmých a osmých ročníků. Zmapován bude výskyt nudy a hlavní žákovské strategie zvládání nudy (boredom coping), ale i žákovský ...
The bachelorś thesis is focused on experiencing boredom in pupils at the second stage of primary school, specifically the seventh and eight grades. The occurence of boredom and the main student strategies for managing ...
The bachelorś thesis is focused on experiencing boredom in pupils at the second stage of primary school, specifically the seventh and eight grades. The occurence of boredom and the main student strategies for managing ...