Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Na druhém konci světa. Japonské dřevořezy, jejich kořeny a odlišnosti
On the other side of the world. Japanese woodcut, its roots and differences
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzbergerová, Leonora
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: KLÍČOVÁ SLOVA Japonsko, vizuální kultura, dřevořez, deskotisk, Ukiyo-e ANOTACE Studentka během svého studijního pobytu v Japonsku bude sbírat a analyzovat prvky vizuální komunikace a kultury zaměřené na japonský dřevořez ...
KEY WORDS Japan, visual culture, woodcut, woodblock print, Ukiyo-e ANOTATION During her stay in Japan, the student will gather and analyze aspects of visual communication and culture focusig on Japanese woodcut technique ...
KEY WORDS Japan, visual culture, woodcut, woodblock print, Ukiyo-e ANOTATION During her stay in Japan, the student will gather and analyze aspects of visual communication and culture focusig on Japanese woodcut technique ...
Žijí v nás: ikonografické a ikonologické aspekty některých témat současné vizuální kultury
Imagines in your Mind: iconographic and iconologic aspects of some themes of contemporary visual culture
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fulková, Marie
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 15. 09. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrečná práce bakalářského studia s názvem Žijí v nás se zabývá ikonografickými a ikonologickými aspekty některých témat současné vizuální kultury. Zaměřuje se na oblast reklamní tvorby, kterou mapuje z hlediska vývoje ...
The final work of the Bachelor degree titled Living in us deals with iconographic and iconological aspects of certain themes of contemporary visual culture. It focuses on Advertising which maps from the point of view of ...
The final work of the Bachelor degree titled Living in us deals with iconographic and iconological aspects of certain themes of contemporary visual culture. It focuses on Advertising which maps from the point of view of ...