Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Dynamická diagnostika v praxi školního psychologa
Dynamic assessment in practice of school psychologist
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lucká, Barbora
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis introduce dynamic assessment as an approach, which could be part of the practice of a school psychologist, and tries to figure out, whether, and to what extent is this method applied to school ...
Tato bakalářská práce představuje dynamickou diagnostiku jako přístup, který může být součástí práce školních psychologů a pokouší se zjistit, nakolik je tato metoda aplikována v praxi českých školních psychologů. Data ...
Tato bakalářská práce představuje dynamickou diagnostiku jako přístup, který může být součástí práce školních psychologů a pokouší se zjistit, nakolik je tato metoda aplikována v praxi českých školních psychologů. Data ...
Vliv kurzu Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina na jeho absolventy
Influence of Feuerstein Instrumental Enrichment training to it's graduates
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Váňová, Eva
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá působením kurzu Feuersteinova instrumentálního obohacování na jeho absolventy. V první části představuji autora metody a jeho přístup k vývoji kognitivních funkcí. Dále přibližuji teoretické ...
The bachelor thesis deals with the influence of the Feuerstein Instrumental Enrichment training to it's graduates. The first part represents the creator of the method and his approach to the development of cognitive ...
The bachelor thesis deals with the influence of the Feuerstein Instrumental Enrichment training to it's graduates. The first part represents the creator of the method and his approach to the development of cognitive ...