Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Analýza tvorby hmatových knih pro děti s těžkým zrakovým postižením v kontextu výuky českého jazyka
Analysis of tactile books for children with severe visual impairment in the context of teaching the Czech language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: První ást práce se v nuje specifik m (vývojovým i eduka ním) žáka se zrakovým postižením. Definuje hmat jako hlavní kompenza ní smysl nevidomých, popisuje zásady a formy správné haptizace a navrhuje innosti pro rozvoj ...
The first part of the Thesis explores the specifics (developmental and educational) of a visually impaired pupil. The sense of touch is defined as being the major compensatory sense of visually impaired people. It also ...
The first part of the Thesis explores the specifics (developmental and educational) of a visually impaired pupil. The sense of touch is defined as being the major compensatory sense of visually impaired people. It also ...