Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Obojživelníci - význam pro člověka a jejich využití v pedagogické praxi
Amphibians - the Meaning for Men and their Use in School Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanel, Lubomír
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce obsahuje literární rešerši o obojživelnících, jejich vztahu a významu pro člověka (morfologie, fyziologie, biologie, etologie, bioindikace, příčiny ohrožení a ochrana obojživelníků, mýty, toxikologie aj.). Obojživelníci ...
This work contains a research on the class amphibia and evaluate the relationship between man and amphibians (morphology, physiology, biology, etology, bioindiation, threat and conservation of amphibians, myths, toxikology ...
This work contains a research on the class amphibia and evaluate the relationship between man and amphibians (morphology, physiology, biology, etology, bioindiation, threat and conservation of amphibians, myths, toxikology ...
Aplikace metody čtenářské gramotnosti při výuce vybraných zástupců obojživelníků na 2. stupni základní školy
Application of the Reading Comprehension Method in the Teaching of Selected Species of Amphibians at Lower Secondary Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Andreska, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 08. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In my diploma thesis I apply the reading comprehension method in the biology and I focus on selected species of amphibians. Understanding the text is a prerequisite for learning from the text, and it is an important part ...
Ve své diplomové práci aplikuji metody čtenářské gramotnosti ve výuce přírodopisu se zaměřením na vybrané druhy obojživelníků. Porozumění textu, je předpokladem pro učení se z textu, a je nedílnou součástí porozumění ...
Ve své diplomové práci aplikuji metody čtenářské gramotnosti ve výuce přírodopisu se zaměřením na vybrané druhy obojživelníků. Porozumění textu, je předpokladem pro učení se z textu, a je nedílnou součástí porozumění ...