Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Typologický přístup s využitím reakčních časů na písmena a slova v počáteční výuce čtení
Typological approach based on reaction time to letters and words in initial reading instruction
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horák, Josef
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 28. 06. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce mapuje současné tendence, trendy a výzkumy ve výuce čtení. To je vnímáno jako dovednost, která je nedílnou součástí širokého komplexu počáteční gramotnosti. Cílem práce je prokázání typového členění u žáků. ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...