Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 21
Français contemporain des cités dans chansons de rap
French urban slang as reflected in rap music
Slang francouzských předměstí: studie jazykové formy na příkladu rapových písní
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vacková, Alena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 20. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
L'exploitation de textes littéraires en classe du français langue étrangere au lycée
Usage of Literature texts in French language on a secondary grammar school
Využití literárních textů při výuce francouzského jazyka na gymnáziu
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Évaluation en classe de FLE du point de vue du Cadre européen commun de référence
Evaluation in lessons of French language according to The CEFR
Hodnocení v hodinách FJ z pohledu SERR
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje ...
Dans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce ...
Dans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce ...
Využití aktivizujících metod ve výuce francouzského jazyka
Activating teaching methods in french language teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Machleidtová, Silva
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce jsou aktivizující metody ve výuce francouzského jazyka. Tato práce popisuje problematiku aktivizujících výukových metod v kontextu ostatních metod výuky. Je zde uvedena definice vyučovací ...
The subject of this diploma thesis is activating teaching methods in french language teaching. This thesis outlines the issues acitvating teaching methods in the concept of other teaching methods. There is a definition of ...
The subject of this diploma thesis is activating teaching methods in french language teaching. This thesis outlines the issues acitvating teaching methods in the concept of other teaching methods. There is a definition of ...
Acteurs institutionnels du FLE en France et en République tchèque
Important information transfer agents and supporting institutions of French
Významní institucionální činitelé francouzského jazyka jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
Dva "dokonalé" zločiny. Analýza románu Vrahova hygiena a Můj soukromý nepřítel autorky Amélie Nothombové
Two "perfect" crimes. Analysis and interpretation of Hygine de l'assassain and Cosmétique de l'ennemi by Amélie Nothomb
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 20. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V obou románech autorka zpracovává téma zločinu. Termínem zločin označujeme trestný čin, který se vymyká zásadám morálního myšlení společnosti a právním normám. Odhalení staví pachatele do pozice zločince, jenž by mčl být ...
V obou románech autorka zpracovává téma zločinu. Termínem zločin označujeme trestný čin, který se vymyká zásadám morálního myšlení společnosti a právním normám. Odhalení staví pachatele do pozice zločince, jenž by mčl být ...
V obou románech autorka zpracovává téma zločinu. Termínem zločin označujeme trestný čin, který se vymyká zásadám morálního myšlení společnosti a právním normám. Odhalení staví pachatele do pozice zločince, jenž by mčl být ...
La langue française en Belgique
French language in Belgium
Francouzština v Belgii
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalfiřtová, Eva
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 21. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Dans le présent mémoire, nous essayons de démontrer les différences entre le français standard et le français en Belgique. Par le français standard nous entendons le français utilisé dans les milieux cultivés de la France ...
Dans le présent mémoire, nous essayons de démontrer les différences entre le français standard et le français en Belgique. Par le français standard nous entendons le français utilisé dans les milieux cultivés de la France ...
Dans le présent mémoire, nous essayons de démontrer les différences entre le français standard et le français en Belgique. Par le français standard nous entendons le français utilisé dans les milieux cultivés de la France ...
Personnage d'Emma Bovary dans le roman de Gustave Flaubert
Personality of Emma Bovary in Gustave Flaubert's roman
Osobnost Emmy Bovaryové v románu Gustava Flauberta
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Listíková, Renáta
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 21. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou postavy Emmy Bovaryové, hlavní představitelky románu Gustava Flauberta Paní Bovaryová. Líčí hrdinčiny životní proměny v závislosti na okolním dění a na jejím vnitřním prožívání ...
This final work consist in the analysis of Emma Bovary's personality, the main heroine of Gustave Flaubert's roman Madame Bovary. It describes her life changes depending on changing circonstainces of her entourage and on ...
This final work consist in the analysis of Emma Bovary's personality, the main heroine of Gustave Flaubert's roman Madame Bovary. It describes her life changes depending on changing circonstainces of her entourage and on ...
La notion francophonie dans la didactique du FLE
The notion of The Francophony in methodologies of French as a foreign language
Pojem frankofonie v didaktice francouzského jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Listíková, Renáta
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat různé koncepce pojmu "frankofonie" a "frankofonní kultury" ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka na českých středních školách. Hlavním bodem práce je konstatování možných stereotypů v ...
The aim of thesis is to describe different visions of the notion of "The Francophony" and "Francophonic culture" in teaching French as a foreign language at Czech schools. The main point of this work is the finding of ...
The aim of thesis is to describe different visions of the notion of "The Francophony" and "Francophonic culture" in teaching French as a foreign language at Czech schools. The main point of this work is the finding of ...
Jazyková politika v Lucembursku
Linguistic politics in Luxembourg
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalfiřtová, Eva
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Jazyková politika v Lucembursku pojednává o problematice trilingvismu, který je charakteristickým znakem tohoto velkovévodství. Snaží se popsat jazykovou situaci země, způsob začlenění všech tří jazyků do ...
Diplomová práce Jazyková politika v Lucembursku pojednává o problematice trilingvismu, který je charakteristickým znakem tohoto velkovévodství. Snaží se popsat jazykovou situaci země, způsob začlenění všech tří jazyků do ...
Diplomová práce Jazyková politika v Lucembursku pojednává o problematice trilingvismu, který je charakteristickým znakem tohoto velkovévodství. Snaží se popsat jazykovou situaci země, způsob začlenění všech tří jazyků do ...