Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Artificial Intelligence for Children of the Galaxy Computer Game
Umělá inteligence pro počítačovou hru Children of the Galaxy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Even though artificial intelligence (AI) agents are now able to solve many classical games, in the field of computer strategy games, the AI opponents still leave much to be desired. In this work we tackle a problem of ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
Security Game with Planning Agents
Bezpečnostní hra s plánovacími agenty
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The goal of the thesis was to create an application for training security guards, containing a configurable artificial burglar. To fulfill these expectation, a 3D application was implemented, containing a 2D editor of ...
Cieľom práce bolo vytvoriť aplikáciu slúžiacu na trénovanie strážnikov bezpečnostných služieb, obsahujúcu konfigurovateľných umelých zlodejov. Za účelom naplnenia týchto požiadaviek bola vytvorená 3D aplikácia s 2D editorom ...
Cieľom práce bolo vytvoriť aplikáciu slúžiacu na trénovanie strážnikov bezpečnostných služieb, obsahujúcu konfigurovateľných umelých zlodejov. Za účelom naplnenia týchto požiadaviek bola vytvorená 3D aplikácia s 2D editorom ...
Level-of-detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa
Level-of detail AI: a prototype of a large virtual world
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 05. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Level of Detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa Autor: David Skupien Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí práce: Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Kabinet software a výuky ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Umělá inteligence pro hru Quoridor
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout umělou inteligenci pro hru Sector 66, což je desková hra založená na hře Quoridor. Sector 66 umožňuje oproti Quoridoru navíc používat kouzla a políčka se speciálními efekty. Umělá inteligence je ...
The aim of this work is to design an Artificial Intelligence for Sector 66, which is a board game based on Quoridor. In Sector 66 there is a possibility to use spells and fields with some special effects. The Artificial ...
The aim of this work is to design an Artificial Intelligence for Sector 66, which is a board game based on Quoridor. In Sector 66 there is a possibility to use spells and fields with some special effects. The Artificial ...
Coevolution of AI and level generation for Super Mario game
Koevoluce AI a generování levelů do hry Super Mario
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vojtěch
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální generování se nyní používá v mnoha hrách ke tvorbě široké škály obsahu. K jeho hodnocení se často používají hráči ovládaní umělou inteligencí. Procedurálně generovaný obsah lze také použít při učení hráčů ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...