Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Efficient rendering of fine structures on object surfaces
Efektivní zobrazování jemných struktur na površích objektů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Current methods for realistic rendering approximate surface microstructure using a smooth normal distribution function. This approach is not sufficient for the rendering of shiny surfaces with details (such as scratches) ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Hypertextury v JaGrLib
Hypertextury v JaGrLib
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementovat a otestovat algoritmus ray marching v grafické knihovně JaGrLib. Pomocí tohoto algoritmu budeme moci vykreslovat tzv. hypertextury - objekty s neuvěřitelně komplexním povrchem či naopak s ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
Sound simulaton of granular materials
Simulace zvuku granulárních materiálů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Simulace zvuku sypkých materiálů Autor: Matej Marko Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: V ...
Title: Sound simulation of granular materials Author: Matej Marko Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Department of Software and Computer Science ...
Title: Sound simulation of granular materials Author: Matej Marko Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Department of Software and Computer Science ...
Atmospheric Rendering
Rendering atmosféry
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 26. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Atmospheric Rendering Author: Mgr. Lukáš Hošek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Dr. Alexander Wilkie, Department of Software and Computer Sci- ence Education Abstract: ...
Název: Rendering atmosféry Autor: Mgr. Lukáš Hošek Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí: doc. Dr. Alexander Wilkie, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Obloha je důležitou součástí všech venkovních ...
Název: Rendering atmosféry Autor: Mgr. Lukáš Hošek Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí: doc. Dr. Alexander Wilkie, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Obloha je důležitou součástí všech venkovních ...
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje real-time zobrazovaní vlasů v 3D modelovacím programu Autodesk Maya. Zobrazovací modul je součást projektu Stubble - zasuvného modulu do programu Maya, který slouží k modelovaní vlasů. ...
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a ...
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a ...
Procedural modeling and realism in computer graphics
Procedurální modelování a realismus v počítačové grafice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 06. 12. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
Global exploration in Markov chain Monte Carlo methods for light transport simulation
Globální explorace v Monte Carlo metodách s Markovovými řetězci pro simulaci transportu světla
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 30. 01. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Monte Carlo light transport simulation has become a de-facto standard tool for photorealistic rendering. However, the algorithms used by the current rendering systems are often ineffective, especially in scenes featuring ...
Fotorealistické zobrazování se již zcela běžně provádí pomocí simulace transportu světla a Monte Carlo metod. Avšak algoritmy použité v současných zobrazovacích systémech jsou často neefektivní, a to zvláště ve scénách, ...
Fotorealistické zobrazování se již zcela běžně provádí pomocí simulace transportu světla a Monte Carlo metod. Avšak algoritmy použité v současných zobrazovacích systémech jsou často neefektivní, a to zvláště ve scénách, ...
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální šumové textury hrají klíčovou roli ve světě počítačové grafiky. Jejich výpočet je však časově náročný. Generování šumu pro renderování realistických scén může vyžadovat velké množství hardwarových prostředků. ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...
Generování vlasů interpolací
Generování vlasů interpolací
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje procedurální generátor vlasů, který je schopen vygenerovat vlasy z pouze pár řídících vlasů, které jsou přímo modelovány 3d umělcem. Generátor vlasů je součástí projektu Stubble - nástroje na ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
A Methodical Approach to the Evaluation of Light Transport Computations
Metodický přístup k evaluaci výpočtů transportu světla
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Fotorealistické renderování má širokou škálu aplikací, a proto není překvapivé, že exis- tuje mnoho renderovacích algoritmů a jejich variací upravených pro různé druhy použití. I když prakticky všechny provádí fyzikálně ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...