Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Procedural modeling and realism in computer graphics
Procedurální modelování a realismus v počítačové grafice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 06. 12. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
Generování vlasů interpolací
Generování vlasů interpolací
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje procedurální generátor vlasů, který je schopen vygenerovat vlasy z pouze pár řídících vlasů, které jsou přímo modelovány 3d umělcem. Generátor vlasů je součástí projektu Stubble - nástroje na ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
Deformace 3D textury podle polygonálního modelu
3D Texture deformation according to a polygonal model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat algoritmus, který spočítá deformaci prostoru na základě deformace polygonálního modelu. Zaměříme se především na algoritmus, který počítá výslednou deformaci jako ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...
Generování vlasů interpolací
Generování vlasů interpolací
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 15. 12. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje procedurální generátor vlasů, který je schopen vygenerovat vlasy z pouze pár řídících vlasů, které jsou přímo modelovány 3d umělcem. Generátor vlasů je součástí projektu Stubble - nástroje na ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...