Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hry s otevřeným světem jsou žánrem počítačových her, který hráčům nabízí vysokou míru volnosti pro ovlivňování herního světa. Tato volnost znatelně komplikuje tvorbu umělé inteligence pro tento druh her. V této práci ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Using yaPOSH for CTF team behaviour
Specifikace týmového chování pro CTF pomocí yaPOSHe
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bída, Michal
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Specifikace týmového chování pro CTF pomocí yaPOSHe Autor: Mikuláš Zelinka Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Michal Bída Abstrakt: Vyhodnotili jsme vhodnost použití ...
Title: Using yaPOSH for CTF team behaviour Author: Mikuláš Zelinka Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Michal Bída Abstract: We evaluated the suitability of yaPOSH (an ...
Title: Using yaPOSH for CTF team behaviour Author: Mikuláš Zelinka Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Michal Bída Abstract: We evaluated the suitability of yaPOSH (an ...
Umělý hráč pro Angry Birds
Umělý hráč pro Angry Birds
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Angry Birds is a popular video game, in which the player is provided with a sequence of birds to shoot from a slingshot. The task of the game is to kill all green pigs with maximum possible score. Angry Birds appears to ...
Planning systems in game level design and agent control
Plánování v designu herních úrovní a řízení agentů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kadlec, Rudolf
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Plánovacie systémy sú vyspelé nástroje výpočtovej techniky, ale ich využitie v počítačových hrách je zatiaľ obmedzené. Rozhodli sme sa vytvoriť hru, ktorá je založená na týchto nástrojoch. Ak sa nám podarí dokázať, že voľne ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Pogamut and USARSim integration
Pogamut and USARSim integration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bída, Michal
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se bude zabývat integrací robotického simulátoru USARSim s platformou Pogamut, která umožňuje snadné prototypování virtuálních agentů. Jako doklad korektnosti poskytneme několik robotů, kteří řeší jednoduché ...
In this work we integrate the USARSim simulator with the Pogamut platform in order to facilitate the development of USARSim virtual robots. We present a set of robots solving simple task as a proof-of-concept. We also ...
In this work we integrate the USARSim simulator with the Pogamut platform in order to facilitate the development of USARSim virtual robots. We present a set of robots solving simple task as a proof-of-concept. We also ...
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
Utilizing HLA for agent based development platforms
Utilizing HLA for agent based development platforms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: High Level Architecture (HLA) poskytuje univerzální řešení pro propojení více simulačních prostředí a aplikací, vytvářejíc složitějčí simulační system. Základní myšlenka HLA je kontrolovaná a směrovaná výměna objektů a ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
Coevolution of AI and level generation for Super Mario game
Koevoluce AI a generování levelů do hry Super Mario
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vojtěch
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální generování se nyní používá v mnoha hrách ke tvorbě široké škály obsahu. K jeho hodnocení se často používají hráči ovládaní umělou inteligencí. Procedurálně generovaný obsah lze také použít při učení hráčů ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...