Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Procedural modeling and realism in computer graphics
Procedurální modelování a realismus v počítačové grafice
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 10. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Navigation of Units in Video Games Using Flow Networks
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 24. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá navigací jednotek v real-time strategických hrách a zaměřuje se především na problematiku navigace větší skupiny jednotek herním světem, v němž existují zúžená místa. V nich často dochází k ...
This thesis investigates the navigation of units in real-time strategy computer games and is focused on the task of navigating a bigger group of units through a game world that contains narrows passages. The narrow passages ...
This thesis investigates the navigation of units in real-time strategy computer games and is focused on the task of navigating a bigger group of units through a game world that contains narrows passages. The narrow passages ...
Heterogenní ostrovní modely
Heterogeneous Island Models
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá heterogenními ostrovními modely. Navrhuje a implementuje nový ostrovní model na základě poznatků o homogenních modelech v oblasti evolučních algoritmů. Model umožňuje dynamické přeplánovávání obecných ...
The work deals with heterogeneous island models. The work designs and implements a new island model based on knowledge of homogeneous models of evolutionary algorithms. The model allows dynamic replanning of general ...
The work deals with heterogeneous island models. The work designs and implements a new island model based on knowledge of homogeneous models of evolutionary algorithms. The model allows dynamic replanning of general ...