Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 67
Vybrané problémy související s vehicle routing
Vybrané problémy související s vehicle routing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zameříme na známí problém, kterým se zabývá mnoho vedců z oblasti logistiky, teoretické informatiky a matematiky. Tento problém se jmenuje dopravní problém. Hlavně se soustředíme na speciální variantu s ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Three virtual characters in a quarrel: an interactive model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
Procedural modelling of buildings
Procedurální modelování budov
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beneš, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zaměřujeme na implementaci aplikace pro procedurální modelování budov. Naši implementaci pak testujeme modelováním nekolika budov dle reálne předlohy. Kromě samotné implementace také podáváme stručný přehled ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
Procedural generation and realtime rendering of planetary bodies
Procedurální generování planet a jejich zobrazování v reálném čase
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Jan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předložená práce se zabývá procedurálním generováním planetárních těles a jejich zobrazováním v reálném ase. Blíže zkoumáme jeden z možných přístupů a pokoušíme se vylepšit vizuální kvalitu produkovaných modelů. Při ...
The presented work deals with procedural generation of planetary bodies and their rendering in realtime. We take a closer look on one of the available methods and we try to improve the visual quality of produced models. ...
The presented work deals with procedural generation of planetary bodies and their rendering in realtime. We take a closer look on one of the available methods and we try to improve the visual quality of produced models. ...
Coordination of multiple virtual agents in team-based computer games
Koordinace více virtuálních agentů v týmově orientovaných počítačových hrách
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
Označování objektů v rastrovém obrázku
Object selection in raster image
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 09. 02. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Běžným úkolem řešeným při práci s rastrovými obrázky je označení konkrétního objektu v obrázku. Výsledky získání správného objektu v obrázku nacházejí uplatnění ve velkém množství činností - od analýzy růstu lidských obydlí ...
A common task solved during a work with raster images is a object selection. Results obtained from this task are used in a number of applications - from analysis of the growth of human settlements to automatic medical ...
A common task solved during a work with raster images is a object selection. Results obtained from this task are used in a number of applications - from analysis of the growth of human settlements to automatic medical ...
Analysis of the robustness of the psychometric functions
Analýza robustnosti psychometrických funkcí
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Děchtěrenko, Filip
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Psychofyzika nabízí široké rozpětí metod ke zkoumání lidského vnímání, k čemuž často používá matematické modely. K reprezentaci vztahu mezi silou podnětu a jeho vnímáním používá psychofyzika model zvaný psychometrická ...
Psychophysics offers a wide range of experimental techniques to study human percep- tion and often uses mathematical models to do so. Psychometrical function is a formal model of the relationship between intensity of ...
Psychophysics offers a wide range of experimental techniques to study human percep- tion and often uses mathematical models to do so. Psychometrical function is a formal model of the relationship between intensity of ...
Multi-platform Multiplayer RPG Game
Multiplatformní RPG hra pro více hráčů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 02. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Multi-platform Multiplayer RPG Game V rámci práce byla vytvořena multiplatformní hra, kterou je možné spustit na různých zařízeních se systémem Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Mělo se jednat o univerzální ...
Title: Multi-platform Multiplayer RPG Game A multi-platform game, which would be able to run on various devices with Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 systems, was created in this work. It was supposed to be a universal ...
Title: Multi-platform Multiplayer RPG Game A multi-platform game, which would be able to run on various devices with Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 systems, was created in this work. It was supposed to be a universal ...
Bayesian models of eye movements
Bayesovske modely očných pohybov
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Děchtěrenko, Filip
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Pozornosť nám dovoľuje sledovať objekty alebo oblasti vizuálneho priestoru a získať z nich informácie k prezentácii či spracovaniu. Klasické teórie pozornosti predpokladali jedno ...
Attention allows us to monitor objects or regions of visual space and extract information from them to use for report or storage. Classical theories of attention assumed a ...
Attention allows us to monitor objects or regions of visual space and extract information from them to use for report or storage. Classical theories of attention assumed a ...
Hra Spider
The Spider Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE ...
We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the ...
We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the ...