Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Virtuální model MFF UK
Virtual Model of the Charles University Building
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žára, Jiří
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 26. 05. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The Degree work studies rendering of large 3D scenes created in VRML/X3D language. This scenes cannot be rendered whole, because their computer representation is too big. This work gives methods to divide large scene to ...
Diplomová práce se zabývá problematikou zobrazovaní rozsáhlých 3D scén vytvořených v jazyce VRML/X3D. Tyto scény se nedají zobrazovat najednou, neboť objem dat, který scéna představuje, je příliš velký. Úkolem práce je ...
Diplomová práce se zabývá problematikou zobrazovaní rozsáhlých 3D scén vytvořených v jazyce VRML/X3D. Tyto scény se nedají zobrazovat najednou, neboť objem dat, který scéna představuje, je příliš velký. Úkolem práce je ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
Adaptívne formácie pre viruálnych agentov
Adaptive formations for virtual agents
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 05. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Dnešní virtuální světy obsahují velké množství virtuálních agentů. To s sebou přináší i nutnost koordinace jejich pohybu. V této práci navrhujeme algoritmy pro řízení pohybu skupiny agentů ve formaci. Důraz je kladen na ...
There is a growing number of virtual agents in today's virtual worlds. This is directly related to the need of coordinating their behavior and movement. In this work we design algorithms to maintain desired formation of ...
There is a growing number of virtual agents in today's virtual worlds. This is directly related to the need of coordinating their behavior and movement. In this work we design algorithms to maintain desired formation of ...
Orientace v prostoru zkoumaná ve virtuální realitě
Adaptation of spatial navigation tests to virtual reality.
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 02. 02. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Na oddelení neurofyziológie pamäti Akadémie Vied Českej Republiky prebiehajú výskumy orientácie ľudí v priestore v experimentálnom reálnom prostredí zvanom Blue Velvet Arena. Táto diplomová práca sa v úvode zaoberá významom ...
At the Department of Neurophysiology of Memory in the Academy of Sciences in Czech Republic are recently performed tests of spatial navigation of people in e xperimental real enviroment called Blue Velvet Arena. In introdution ...
At the Department of Neurophysiology of Memory in the Academy of Sciences in Czech Republic are recently performed tests of spatial navigation of people in e xperimental real enviroment called Blue Velvet Arena. In introdution ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
Segmentace obrazů listů dřevin
Segmentation of images with leaves of woody species
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Suk, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 02. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá segmentací listů dřevin. Cílem bylo nastudovat metody segmentace obrazu, vybrat vhodnou metodu pro daný typ dat a implementovat ji. Vstupem jsou naskenované listy a také různě kvalitní fotografie. Práce ...
The thesis focuses on segmentation of images with leaves of woody species. The main aim was to investigate existing image segmentation methods, choose suitable method for given data and implement it. Inputs are scanned ...
The thesis focuses on segmentation of images with leaves of woody species. The main aim was to investigate existing image segmentation methods, choose suitable method for given data and implement it. Inputs are scanned ...