Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Umělá inteligence do hry Desktop dungeons
Artificial intelligence for the game Desktop dungeons
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Děchtěrenko, Filip
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Počítačové hry žánru rogue-like jsou subžánrem počítačových RPG her pro jednoho hráče mezi jejichž znaky patří procedurálně generované prostředí a vysoká obtížnost. Uspět v nich je pro umělou inteligenci (AI) těžkou úlohou. ...
Rogue-like games are a subgenre of computer RPG games, featuring procedurally generated environment and permanent death. Winning them is a challenge for a human player, and more so for artificial intelligence (AI). In this ...
Rogue-like games are a subgenre of computer RPG games, featuring procedurally generated environment and permanent death. Winning them is a challenge for a human player, and more so for artificial intelligence (AI). In this ...
Alhambra
Alhambra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Alhambra Autor: Jan Klůj Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá implementací ...
Title: Alhambra Author: Jan Klůj Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: The bachelor thesis ...
Title: Alhambra Author: Jan Klůj Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: The bachelor thesis ...
Citadela AI
Citadels AI
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementace hratelné verze hry Citadela s konzolovým rozhraním, její využití pro analýzu vlastností hry a vývoj umělé inteligence. Práce obsahuje rozbor strategií, způsob jejich návrhu, organizaci ...
The aim of this thesis is to implement a playable version of the game Citadels with console interface, and to use it for analysis of the game's properties and development of artificial intelligence. This thesis includes ...
The aim of this thesis is to implement a playable version of the game Citadels with console interface, and to use it for analysis of the game's properties and development of artificial intelligence. This thesis includes ...
Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Umělá inteligence pro hru Quoridor
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout umělou inteligenci pro hru Sector 66, což je desková hra založená na hře Quoridor. Sector 66 umožňuje oproti Quoridoru navíc používat kouzla a políčka se speciálními efekty. Umělá inteligence je ...
The aim of this work is to design an Artificial Intelligence for Sector 66, which is a board game based on Quoridor. In Sector 66 there is a possibility to use spells and fields with some special effects. The Artificial ...
The aim of this work is to design an Artificial Intelligence for Sector 66, which is a board game based on Quoridor. In Sector 66 there is a possibility to use spells and fields with some special effects. The Artificial ...