Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight
Artificial Intelligence for Warlight Board Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Warlight, inspirovaný deskovou hrou Risk, představuje výzvu pro tvorbu umělé inte- ligence z důvodu velké výpočetní složitosti. Práce implementuje umělou inteligenci do této hry. Součástí je také simulátor, možnost hry ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
Využití evolučních algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků
Using evolution algorithms for creating AI controllers for tank models
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 02. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Using genetic algorithms to create AI tank model controllers Author: Denis Šijanov Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Department of Software and ...
Název práce: Využití genetických algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků Autor: Denis Šijanov Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a ...
Název práce: Využití genetických algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků Autor: Denis Šijanov Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a ...