Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Reification of the DEECo component model and its application in virtual-world simulations
Realizace komponentového modelu DEECo a jeho aplikace v simulacích virtuálních světů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bureš, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V oblasti dynamicky vyvijejících se distribuovaných systémů složených z autonomních a adaptivních komponent je úkol systematického zpracovávání návrhu složitosti komunikace a kompozice kritickým bodem. To pramení z dynamické ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
Solving Algorithms for Multi-agent Path Planning with Dynamic Obstacles
Řešící algoritmy pro multi-agentní hledání cest s dynamickými překážkami
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Surynek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In this work we present the problem of multi-agent path-finding with dynamic obstacles, a generalisation of multi-agent path-finding (MAPF) in which the environment contains randomly-moving dynamic obstacles. This ...
V předložené práci představujeme problém multiagentního hledání cest s dynamickými překážkami, tedy zobecnění multiagentního hledání cest, ve kterém jsou v prostředí náhodně se pohybující překážky. Takové zobecnění lze ...
V předložené práci představujeme problém multiagentního hledání cest s dynamickými překážkami, tedy zobecnění multiagentního hledání cest, ve kterém jsou v prostředí náhodně se pohybující překážky. Takové zobecnění lze ...
Arimaa challenge - static evaluation function
Arimaa challenge - statistická ohodnovací funce
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Majerech, Vladan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 01. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Arimaa je strategická desková hra pro dva hráče. Byla navržena tak, aby nebylo nebylo jednoduché vytvořit počítačový program, který by dokázal porazit nejlepší lidské hráče. V této práci jsme se zaměřili na návrh statické ...
Arimaa is a strategic board game for two players. It was designed with the aim that it will be hard to create a computer program that could defeat the best human players. In this thesis, we focus on the design of the static ...
Arimaa is a strategic board game for two players. It was designed with the aim that it will be hard to create a computer program that could defeat the best human players. In this thesis, we focus on the design of the static ...
Level-of-detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa
Level-of detail AI: a prototype of a large virtual world
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 05. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Level of Detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa Autor: David Skupien Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí práce: Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Kabinet software a výuky ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Planning systems in game level design and agent control
Plánování v designu herních úrovní a řízení agentů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kadlec, Rudolf
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Plánovacie systémy sú vyspelé nástroje výpočtovej techniky, ale ich využitie v počítačových hrách je zatiaľ obmedzené. Rozhodli sme sa vytvoriť hru, ktorá je založená na týchto nástrojoch. Ak sa nám podarí dokázať, že voľne ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
Obecná umělá inteligence pro hraní her
General Artificial Intelligence for Game Playing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Game playing is a relatively interesting task in the field of artificial intelligence in these days. The master thesis deals with general artificial intelligence which is capable of playing selected simple games based on ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Utilizing HLA for agent based development platforms
Utilizing HLA for agent based development platforms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: High Level Architecture (HLA) poskytuje univerzální řešení pro propojení více simulačních prostředí a aplikací, vytvářejíc složitějčí simulační system. Základní myšlenka HLA je kontrolovaná a směrovaná výměna objektů a ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
Coevolution of AI and level generation for Super Mario game
Koevoluce AI a generování levelů do hry Super Mario
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vojtěch
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální generování se nyní používá v mnoha hrách ke tvorbě široké škály obsahu. K jeho hodnocení se často používají hráči ovládaní umělou inteligencí. Procedurálně generovaný obsah lze také použít při učení hráčů ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...
Procedural Content Generation is now used in many games to generate a wide variety of content. It often uses players controlled by Artificial Intelligence for its evaluation. PCG content can also be used when training AI ...