Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Umělá inteligence jednotek ve strategických hrách
Artificial Intelligence in Strategy Computer Games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Válečné strategické hry jsou žánrem počítačových her, kde jako klíčový element figuruje ovládání a navigace jednotek po hrací ploše. I přes rozdílné přístupy ke správě jednotek u jednotlivých komerčně úspěšných titulů se ...
Strategy war games are a genre of computer games with the key element being control and navigation of units on the map. Despite having different approach to unit management, even the best-selling titles usually feature ...
Strategy war games are a genre of computer games with the key element being control and navigation of units on the map. Despite having different approach to unit management, even the best-selling titles usually feature ...
Level-of-detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa
Level-of detail AI: a prototype of a large virtual world
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 05. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Level of Detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa Autor: David Skupien Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí práce: Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Kabinet software a výuky ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Planning systems in game level design and agent control
Plánování v designu herních úrovní a řízení agentů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kadlec, Rudolf
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Plánovacie systémy sú vyspelé nástroje výpočtovej techniky, ale ich využitie v počítačových hrách je zatiaľ obmedzené. Rozhodli sme sa vytvoriť hru, ktorá je založená na týchto nástrojoch. Ak sa nám podarí dokázať, že voľne ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Planners are well developed tools in computer science, but their role is rather limited in games. We decided to test the possibilities of writing such a game around them. Proving that freely available, general purpose ...
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Terra-Settler Space Real-Time Strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto ...
Terra-Settler is a real-time 3D single player space strategy game. Main focus is on economic simulation, whitch is necessary for achieving game goals. Different scenarios (e.g. conquering planet) are used in game. It is ...
Terra-Settler is a real-time 3D single player space strategy game. Main focus is on economic simulation, whitch is necessary for achieving game goals. Different scenarios (e.g. conquering planet) are used in game. It is ...
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity ...
Utilizing HLA for agent based development platforms
Utilizing HLA for agent based development platforms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: High Level Architecture (HLA) poskytuje univerzální řešení pro propojení více simulačních prostředí a aplikací, vytvářejíc složitějčí simulační system. Základní myšlenka HLA je kontrolovaná a směrovaná výměna objektů a ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
The High Level Architecture (HLA) provides a universal solution for interconnecting various simulation environments and applications thus creating a more complex simulation entity. The idea is built upon controlled and ...
Agent pro hraní Texas Hold'em pokeru
Agent for playing Texas Hold'em poker
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Blažek, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit agenta pro hraní Texas Hold'em pokeru, který bude snadno rozšiřitelný o nové vstupy, výstupy a herní strategie. Toto prezentujeme jednak na vstupu založeném na rozpoznávání obrazu klienta vybrané ...
Main purpose of this thesis is to create agent for playing Texas Hold'em poker, which will be easily extensible by new inputs, outputs and game strategies. We present this firstly on input based on image recognition of ...
Main purpose of this thesis is to create agent for playing Texas Hold'em poker, which will be easily extensible by new inputs, outputs and game strategies. We present this firstly on input based on image recognition of ...