Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
Reification of the DEECo component model and its application in virtual-world simulations
Realizace komponentového modelu DEECo a jeho aplikace v simulacích virtuálních světů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bureš, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V oblasti dynamicky vyvijejících se distribuovaných systémů složených z autonomních a adaptivních komponent je úkol systematického zpracovávání návrhu složitosti komunikace a kompozice kritickým bodem. To pramení z dynamické ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
Risk
Risk
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce si klade za cíl implementovat strategickou deskovou hru Risk s pozměněnými pravidly a vytvořit k ní umělou inteligenci. Hru je možné hrát v režimu hot-seat na jednom počítači v případě většího počtu lidských ...
The main goal of this thesis is to implement a strategy board game called Risk with modified rules and to create an artificial intelligence. It is possible to play the game in the hot-seat mode on one computer in case of ...
The main goal of this thesis is to implement a strategy board game called Risk with modified rules and to create an artificial intelligence. It is possible to play the game in the hot-seat mode on one computer in case of ...
Level-of-detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa
Level-of detail AI: a prototype of a large virtual world
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 05. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Level of Detail pro umělou inteligenci: prototyp velkého virtuálního světa Autor: David Skupien Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí práce: Mgr. Cyril Brom, Ph.D., Kabinet software a výuky ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
Title: Level of Detail AI: a prototype of a large virtual world Author: David Skupien Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, Ph.D. Abstract: The Level Of Detail ...
3D akční hra v podivném městě
3D akční hra v podivném městě
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá návrhem a následnou implementací real-time akční hry ve světě, který se nedá popsat klasickým třídimensionálním reálným lineárním vektorovým prostorem. Tato počítačová hra ovšem používá 3D zobrazování. Práce ...
This thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents ...
This thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents ...