Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Vyhledávání tras v mapách
Searching trails in maps
Vyhledávání tras v mapách
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Táto práca popisuje návrh a implementáciu aplikácie, ktorá dokáže vyhľadávať najkratšie cesty v reálnych mapových podkladoch a zároveň berie do úvahy výškové dáta. Vyhľadávanie je rýchle a dá sa prispôsobiť potrebám užívateľa ...
This thesis describes design and implementation of an application capable of finding the shortest paths in real world map data, while taking elevation data into account. Path finding is fast and can be adjusted to user's ...
This thesis describes design and implementation of an application capable of finding the shortest paths in real world map data, while taking elevation data into account. Path finding is fast and can be adjusted to user's ...
Algoritmy založené na omezené expanzi - implementace a vyhodnocení
Algorithms based on bounded expansion - implementation and evaluation
Algoritmy založené na omezené expanzi - implementace a vyhodnocení
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato bakalářská práce navazuje na větu, která říká, že mnoho tříd grafů - konkrétně třídy s omezenou expanzí - má vlastnosti zjednodušující rozhodování grafových problémů definovatelných v logice prvního řádu. Důležitým ...
This thesis builds upon the result that a lot of graph classes - namely classes with bounded expansion - have properties which make deciding graph problems definable in first-order logic easier. One very important example ...
This thesis builds upon the result that a lot of graph classes - namely classes with bounded expansion - have properties which make deciding graph problems definable in first-order logic easier. One very important example ...
Algoritmy založené na omezené expanzi - implementace a vyhodnocení
Algorithms based on bounded expansion - implementation and evaluation
Algoritmy založené na omezené expanzi - implementace a vyhodnocení
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato bakalářská práce navazuje na větu, která říká, že mnoho tříd grafů - konkrétně třídy s omezenou expanzí - má vlastnosti zjednodušující rozhodování grafových problémů definovatelných v logice prvního řádu. Důležitým ...
This thesis builds upon the result that a lot of graph classes - namely classes with bounded expansion - have properties which make deciding graph problems definable in first-order logic easier. One very important example ...
This thesis builds upon the result that a lot of graph classes - namely classes with bounded expansion - have properties which make deciding graph problems definable in first-order logic easier. One very important example ...
Implementace hry Quoridor ve variantě pro tři hráče
The Quoridor Game variant for three players
Implementace hry Quoridor ve variantě pro tři hráče
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Quoridor je hra dvou hráčů, cílem které je dostat svou figurku z jedné strany hrací plochy na druhou. Hra je stížená možností prodlužovat cestu soupeře kladením překážek. Tahle práce řeší rozšířenou variantu pro tři hráče. ...
Quoridor is a 2-player board game. Its objective is to get the player's pawn to the opposite side of the game board from which it begins. The difficulty of this game is increased by the possibility of prolonging the ...
Quoridor is a 2-player board game. Its objective is to get the player's pawn to the opposite side of the game board from which it begins. The difficulty of this game is increased by the possibility of prolonging the ...
Optimalizácia mravčou kolóniou
Ant colony optimization
Optimalizace mravenčí kolonií
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The aim of this work was to compare metaheuristic Ant Colony with other metaheuristics like Simulated Annealing, Tabu Search or Greedy algo- rithms. Metaheuristics were compared on three different NP-hard problems. ...
V práci sa venujem porovnávaniu metaheuristiky Ant Colony s inými metaheuristikami ako Simulated Annealing, Tabu Search alebo hladné al- goritmy. Metaheuristiky som porovnával na probléme obchodného cestujú- ceho, pri ...
V práci sa venujem porovnávaniu metaheuristiky Ant Colony s inými metaheuristikami ako Simulated Annealing, Tabu Search alebo hladné al- goritmy. Metaheuristiky som porovnával na probléme obchodného cestujú- ceho, pri ...
Software pre konštrukčné geometrické úlohy
Software Solution for Geometric Constructions
Software pro konstrukční geometrické úlohy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The thesis presents the program which can visualize geometric constructions given by the construction steps. It is intended for students of primary and secondary schools. The program was written in the C# program language ...
Práce prezentuje program, pomocí kterého je možné vizualizovat konstrukční úkoly zadané postupem. Je určen zejména pro žáky základních a středních škol. Program byl psán v programovacím jazyce C#, v platformě Windows Forms ...
Práce prezentuje program, pomocí kterého je možné vizualizovat konstrukční úkoly zadané postupem. Je určen zejména pro žáky základních a středních škol. Program byl psán v programovacím jazyce C#, v platformě Windows Forms ...
Hrací varianty značkování grafů
Game variants of graph labeling
Hrací varianty značkování grafů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šámal, Robert
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: A graph labeling on a graph G is a mapping from the vertex set or the edge set to a set of labels L ⊆ N ∪ {0}. We will survey the existing results on graph labeling games. We also introduce a new type of labeling - ESD ...
Značkovanie na grafe, nazývané tiež labeling, je zobrazenie z množiny vrcholov alebo hrán do množiny značiek L ⊆ N∪{0}. Popri prehl'ade doteraz známych hracích variant predstavíme aj nový typ labelingu - ESD labeling a s ...
Značkovanie na grafe, nazývané tiež labeling, je zobrazenie z množiny vrcholov alebo hrán do množiny značiek L ⊆ N∪{0}. Popri prehl'ade doteraz známych hracích variant predstavíme aj nový typ labelingu - ESD labeling a s ...