Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 78
Vybrané problémy související s vehicle routing
Vybrané problémy související s vehicle routing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zameříme na známí problém, kterým se zabývá mnoho vedců z oblasti logistiky, teoretické informatiky a matematiky. Tento problém se jmenuje dopravní problém. Hlavně se soustředíme na speciální variantu s ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Three virtual characters in a quarrel: an interactive model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
Procedural modelling of buildings
Procedurální modelování budov
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beneš, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zaměřujeme na implementaci aplikace pro procedurální modelování budov. Naši implementaci pak testujeme modelováním nekolika budov dle reálne předlohy. Kromě samotné implementace také podáváme stručný přehled ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
Performance of a Safe Compiled Language with Automatic Memory Management
Výkonnost bezpečného kompilovaného jazyka s automatickou správou paměti
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 07. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In this thesis, I discuss my implementation of a memory-safe language called G and its performance. I compare it to other popular object-oriented languages like C# and C++. I try to prove that memory safety features have ...
Vliv druhů inhibičních neuronů na neuronovou populační dynamiku
Effect of inhibitory neuron subtypes on neural population dynamics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korvasová, Karolína
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 08. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Canonical models of neural circuits rarely differentiate between inhibitory population subtypes. Due to the recent development of optogenetic techniques, the effect of distinct inhibitory classes may now be analysed. This ...
Standardní modely neuronových obvodů málokdy rozlišují mezi druhy inhibičních neuronů. Díky nedávnému rozvoji optogenetických nástrojů lze v současné době analyzo- vat efekt odlišných ihibičních populací. Tato práce ...
Standardní modely neuronových obvodů málokdy rozlišují mezi druhy inhibičních neuronů. Díky nedávnému rozvoji optogenetických nástrojů lze v současné době analyzo- vat efekt odlišných ihibičních populací. Tato práce ...
Kalibrace meteorologických webových kamer
Weather Webcam Calibration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mirbauer, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The work deals with the calibration of meteorological web cameras, which can be then used for training of neural networks for the creation of realistic lighting and the genera- tion of realistic clouds in the sky into 3D ...
Práce se zabývá kalibrací meteorologických webových kamer, která může sloužit k následnému trénování neuronových sítí pro tvorbu realistického osvětlení a generování realistických mraků na obloze do 3D scén. Je srovnána ...
Práce se zabývá kalibrací meteorologických webových kamer, která může sloužit k následnému trénování neuronových sítí pro tvorbu realistického osvětlení a generování realistických mraků na obloze do 3D scén. Je srovnána ...
Design and prototypical implementation of a radiometrically calibrated light source to perform dark-light adaptation measurements of the human eye
Návrh a prototypová implementace radiometricky kalibrovaného světelného zdroje pro provádění adaptačních měření lidského oka na tmavé světlo
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nindel, Thomas Klaus
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The thesis is about obtaining absolute radiometric values of a scene using only a digital camera. A further usage of this data to calibrate a screen to perform experimental dark adaptation measurements of the human eye is ...
Práce pojednává o způsobu, jak získat absolutní radiometrické hodnoty ze scény pouze za použití digitálního fotoaparátu. Dále je navrhnuto, jak využít získaná data ke kalibraci obrazovky, což následně může být použito k ...
Práce pojednává o způsobu, jak získat absolutní radiometrické hodnoty ze scény pouze za použití digitálního fotoaparátu. Dále je navrhnuto, jak využít získaná data ke kalibraci obrazovky, což následně může být použito k ...
Design optogenetického stimulačního protokolu ve V1 pro vyvolání vizuálního vjemu pomocí strojového učení
Learning V1 targeting optogenetic stimulation protocol for inducing visual perception
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Antolík, Ján
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The Optogenetic stimulation of neurons in the primary visual cortex (V1) is a novel and promising technique for vision restoration for people with acquired blindness. One of the challenges of such a technique is finding ...
The Optogenetic stimulation of neurons in the primary visual cortex (V1) is a novel and promising technique for vision restoration for people with acquired blindness. One of the challenges of such a technique is finding ...
The Optogenetic stimulation of neurons in the primary visual cortex (V1) is a novel and promising technique for vision restoration for people with acquired blindness. One of the challenges of such a technique is finding ...
Procedural generation and realtime rendering of planetary bodies
Procedurální generování planet a jejich zobrazování v reálném čase
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Jan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předložená práce se zabývá procedurálním generováním planetárních těles a jejich zobrazováním v reálném ase. Blíže zkoumáme jeden z možných přístupů a pokoušíme se vylepšit vizuální kvalitu produkovaných modelů. Při ...
The presented work deals with procedural generation of planetary bodies and their rendering in realtime. We take a closer look on one of the available methods and we try to improve the visual quality of produced models. ...
The presented work deals with procedural generation of planetary bodies and their rendering in realtime. We take a closer look on one of the available methods and we try to improve the visual quality of produced models. ...
Coordination of multiple virtual agents in team-based computer games
Koordinace více virtuálních agentů v týmově orientovaných počítačových hrách
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...