Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 179
Vizualizace velkých dat
Big data visualization
Vizualizace velkých dat
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Nowadays, data are an integral part of our lives. Their volume is growing every day, and it often prevents us from understanding what these data means. The object of this thesis is to develop an application for large dataset ...
V dnešnej dobe sú dáta neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Ich objem každým dňom narastá a často nám ich množstvo bráni v pochopení toho, čo pre nás vlastne tieto dáta znamenajú. Cieľom tejto práce je preto vyvinúť ...
V dnešnej dobe sú dáta neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Ich objem každým dňom narastá a často nám ich množstvo bráni v pochopení toho, čo pre nás vlastne tieto dáta znamenajú. Cieľom tejto práce je preto vyvinúť ...
Vybrané problémy související s vehicle routing
Vybrané problémy související s vehicle routing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zameříme na známí problém, kterým se zabývá mnoho vedců z oblasti logistiky, teoretické informatiky a matematiky. Tento problém se jmenuje dopravní problém. Hlavně se soustředíme na speciální variantu s ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
In our thesis we concentrate on a well-known problem which is popular among the scientists from the field of logistics, theoretical computer science and applied mathematics. This problem is called the Vehicle Routing ...
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Three virtual characters in a quarrel: an interactive model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
Procedural modelling of buildings
Procedurální modelování budov
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beneš, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci se zaměřujeme na implementaci aplikace pro procedurální modelování budov. Naši implementaci pak testujeme modelováním nekolika budov dle reálne předlohy. Kromě samotné implementace také podáváme stručný přehled ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
In this thesis we focus on implementation of a standalone application for procedural modelling of buildings. We are then testing our implementation by modelling several buildings based on buildings in real life. Apart from ...
Určování ostrosti a segmentace obrazu
Local sharpness prediction and image segmentation
Určování ostrosti a segmentace obrazu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šikudová, Elena
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The problem of automatic segmentation turned out to be complicated andtothisday, notcompletelysolved.Sinceitisacomplexproblem,thispaperis not- tryingtosolveitinitsmostgeneralform. Instead,itisfocusedonautomatic, bina- ...
Problém automatickej segmentácie obrazu sa ukázal byť zložitý a dodnes nie zcela vyriešený. Kedže sa jedná o tak komplexný problém, táto práca sa ho ne- pokúša riešiť vo svojej najobecnejšej podobe. Namiesto toho sa zameriava ...
Problém automatickej segmentácie obrazu sa ukázal byť zložitý a dodnes nie zcela vyriešený. Kedže sa jedná o tak komplexný problém, táto práca sa ho ne- pokúša riešiť vo svojej najobecnejšej podobe. Namiesto toho sa zameriava ...
Simulace agregačního chování
Simulace agregačního chování
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Mnoho druhů švábů ve volné přírodě tvoří agregace. Tématem této práce je hledání evolučních výhod, které agregační chování švábům poskytuje. Kvůli problémům spojeným s testováním evolučních hypotéz na živých švábech jsme ...
Many breeds of cockroaches living in nature form aggregations. In this the- sis, we are looking for evolutionary advantages provided by the aggregation behavior. Because of the difficulty of testing evolutionary hypotheses ...
Many breeds of cockroaches living in nature form aggregations. In this the- sis, we are looking for evolutionary advantages provided by the aggregation behavior. Because of the difficulty of testing evolutionary hypotheses ...
Symetrie trojúhelnikových sítí
Symmetry of triangle meshes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Trojúhelníkové sítě jsou jedním ze způsobů, jak uložit povrch trojrozměrného tělesa v paměti počítače. Lze takto reprezentovat i lidský obličej. Poznatky o symetrii obličejů jsou cenné pro řadu vědních oborů, jako je ...
Triangle meshes belong to methods of storing a surface of a threedimensional object in computer memory. A human face can be represented this way too. Findings about symmetry of faces are valuable for a variety of fields ...
Triangle meshes belong to methods of storing a surface of a threedimensional object in computer memory. A human face can be represented this way too. Findings about symmetry of faces are valuable for a variety of fields ...
Efficient rendering of fine structures on object surfaces
Efektivní zobrazování jemných struktur na površích objektů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Current methods for realistic rendering approximate surface microstructure using a smooth normal distribution function. This approach is not sufficient for the rendering of shiny surfaces with details (such as scratches) ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Sorcerer's Struggle
Sorcerer's Struggle
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: This thesis deals with the design and implementation of a multiplayer run and gun game, which can be run on Windows, Linux and MacOS platforms. The thesis contains the selection of a game engine, based on the advantages ...
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ...
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ...
Role komunikace v týmově orientovaných FPS hrách
Role of communication in team-oriented FPS games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Komunikace v týmových počítačových hrách slouží ke koordinaci strategie týmu a sdí- lení vědomostí. Role komunikace byla v této práci prověřena vytvořením několika týmů botů pro CTF mód hry Unreal Tournament 2004. Týmy ...
Communicaton in computer games is used to coordinate a team strategy and for sharing knowledge. The role of communication was examined in this thesis by creating several teams of bots for CTF mode of the Unreal Tournament ...
Communicaton in computer games is used to coordinate a team strategy and for sharing knowledge. The role of communication was examined in this thesis by creating several teams of bots for CTF mode of the Unreal Tournament ...