Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
The object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation ...
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální šumové textury hrají klíčovou roli ve světě počítačové grafiky. Jejich výpočet je však časově náročný. Generování šumu pro renderování realistických scén může vyžadovat velké množství hardwarových prostředků. ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
The objective of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computation. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on a graphics card (GPU). Parallel ...
A Methodical Approach to the Evaluation of Light Transport Computations
Metodický přístup k evaluaci výpočtů transportu světla
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Fotorealistické renderování má širokou škálu aplikací, a proto není překvapivé, že exis- tuje mnoho renderovacích algoritmů a jejich variací upravených pro různé druhy použití. I když prakticky všechny provádí fyzikálně ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...