Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Multiobjective shortest path problem with interval costs
Nejkratší cesta v grafu s více intervalovými kritérii
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hladík, Milan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 12. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The multiobjective shortest path problem with interval costs is a gener- alization of the single-pair shortest path problem. In this problem, the edge weights are represented as tuples of intervals. The aim is to find the ...
Nejkratší cesta v grafu s více intervalovými kritérii je zobecněním kla- sického problému nejkratší cesty. V zobecněném problému se místo jednokri- teriálních vah vyskytují vícekriteriální váhy, které jsou navíc zadány ...
Nejkratší cesta v grafu s více intervalovými kritérii je zobecněním kla- sického problému nejkratší cesty. V zobecněném problému se místo jednokri- teriálních vah vyskytují vícekriteriální váhy, které jsou navíc zadány ...
Extremal Polyominoes
Extremal Polyominoes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valtr, Pavel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 01. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Extremal Polyominoes Autor: Veronika Steffanová Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí diplomové práce: Doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. Abstrakt: Práce se zabývá tématem polymin a dalších rovinných obrazců, ...
Title: Extremal Polyominoes Author: Veronika Steffanová Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: Doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. Abstract: The thesis is focused on polyominoes and other planar figures consisting ...
Title: Extremal Polyominoes Author: Veronika Steffanová Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: Doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. Abstract: The thesis is focused on polyominoes and other planar figures consisting ...
Identification of bilinear systems
Identifikace bilineárních systémů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 10. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Názov práce: Identifikácia bilineárnych systémov Autor: Iveta Kršková Katedra: Katedra aplikovanej matematiky Vedúci práce: Mgr. Martin Mareš, Ph.D., Katedra aplikovanej matematiky V tejto práci sa venujeme štúdiu identifikácie ...
Title: Identification of bilinear systems Author: Iveta Kršková Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: Mgr. Martin Mareš, Ph.D., Department of Applied Mathematics Abstract: In this thesis, the identification ...
Title: Identification of bilinear systems Author: Iveta Kršková Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: Mgr. Martin Mareš, Ph.D., Department of Applied Mathematics Abstract: In this thesis, the identification ...
Algoritmy pro řezy v grafech
Algoritmy pro řezy v grafech
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kolman, Petr
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 01. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Problémy hledání řezu v grafu mohou být popsány jako problémy, v kterých jsme žádáni rozdělit graf na 2 nebo více částí. V této práci podáváme přehled metod a konceptů používaných při hledání nejlepších řezů vzhledem k ...
Graph-partitioning problems can be generically defined as a family of problems in which we are asked to partition a graph into two or more components. We present overview of methods and concepts used to find best graph ...
Graph-partitioning problems can be generically defined as a family of problems in which we are asked to partition a graph into two or more components. We present overview of methods and concepts used to find best graph ...
Opponent Modelling in Games with Imperfect Information
Modelování opponentů v hrách s neúplnou informací
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Schmid, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou oponent modelingu. Cílem této práce je představit rozumnou selekci technik, které predikují chování oponentů v hrách bez perfektní informace a rozumně tuto výhodu využívají. V této práci ...
The main concern of this paper is the problem of opponent modeling. The goal of this work is to introduce reasonable selection of techniques, which model the opponent's behavior and use it in effective way. In this work ...
The main concern of this paper is the problem of opponent modeling. The goal of this work is to introduce reasonable selection of techniques, which model the opponent's behavior and use it in effective way. In this work ...
Visualizing OSPF topology
Vizualizace topologie OSPF
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Network administrators need to be aware of the state of their network. While link- state routing protocols like OSPF have the required information, there was no easy way to present it to the administrator. To solve this ...
Síťoví administrátoři potřebují mít přehled o stavu své sítě. Link-state protokoly jako OSPF sice přehled o topologii sítě mají, ale až dosud neexistoval jednoduchý způsob, jak jej zobrazit administrátorovi. Náš projekt ...
Síťoví administrátoři potřebují mít přehled o stavu své sítě. Link-state protokoly jako OSPF sice přehled o topologii sítě mají, ale až dosud neexistoval jednoduchý způsob, jak jej zobrazit administrátorovi. Náš projekt ...
Parameterized Algorithms for 2-Edge Connected Steiner Subgraphs
Parameterized Algorithms for 2-Edge Connected Steiner Subgraphs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Feldmann, Andreas Emil
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 01. 02. 2023
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In the weighted Minimum 2-Edge Connected Steiner Subgraph (2-ECSS) problem, the input is a simple undirected edge-weighted graph. The task is to find a subgraph with the least cost (sum of weights of edges), such that for ...
Minkowski-Weyl Theorem
Minkowski-Weyl teorém
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tiwary, Hans Raj
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Price of connectivity of graph parameters
Cena souvislosti grafových parametrů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimošová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Vrcholové pokrytí grafu G je podmnožina vrcholů, která obsahuje alespoň jeden vrchol z každé hrany. Velikost nejmenšího vrcholového pokrytí se značí τ. Pokud navíc po vrcholech z vrcholového pokrytí chceme, aby indukovaly ...
A vertex cover of a given graph is a vertex set including at least one endpoint from every edge. A vertex cover number τ is the size of a minimum vertex cover. If the vertices from a vertex cover are required to induce a ...
A vertex cover of a given graph is a vertex set including at least one endpoint from every edge. A vertex cover number τ is the size of a minimum vertex cover. If the vertices from a vertex cover are required to induce a ...
Počítačoví protivníci ve hře BJS
Počítačoví protivníci ve hře BJS
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lidický, Bernard
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného ...
In the present work I study creating of the gaming arti cial intelligence from scratch to a level usable in the real world computer game. I present various techniques used for programming of the arti cial intelligence. One ...
In the present work I study creating of the gaming arti cial intelligence from scratch to a level usable in the real world computer game. I present various techniques used for programming of the arti cial intelligence. One ...