Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 130
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Three virtual characters in a quarrel: an interactive model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
In computer games, with the ambition to tell a story are often cut-scenes, passages of games, where the player does not play, but only follows a part of the narrated story. This fact distract player from playing. These ...
Symetrie trojúhelnikových sítí
Symmetry of triangle meshes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Trojúhelníkové sítě jsou jedním ze způsobů, jak uložit povrch trojrozměrného tělesa v paměti počítače. Lze takto reprezentovat i lidský obličej. Poznatky o symetrii obličejů jsou cenné pro řadu vědních oborů, jako je ...
Triangle meshes belong to methods of storing a surface of a threedimensional object in computer memory. A human face can be represented this way too. Findings about symmetry of faces are valuable for a variety of fields ...
Triangle meshes belong to methods of storing a surface of a threedimensional object in computer memory. A human face can be represented this way too. Findings about symmetry of faces are valuable for a variety of fields ...
Analýza variačních metod pro segmentaci digitálního obrazu
Variational methods for segmentation of digital images
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá teoretickým popisem Mumford--Shahova segmentačního modelu digitálního obrazu. Je probrána silná i slabá formulace problému, otázka existence a jednoznačnosti řešení a vlastnosti tohoto řešení. Dále je ...
The text covers the theory of the Mumford and Shah model for digital image segmentation. The strong and weak formulation is presented and the questions of existence, uniqueness, and solution regularity is answered. Then, ...
The text covers the theory of the Mumford and Shah model for digital image segmentation. The strong and weak formulation is presented and the questions of existence, uniqueness, and solution regularity is answered. Then, ...
Role komunikace v týmově orientovaných FPS hrách
Role of communication in team-oriented FPS games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Komunikace v týmových počítačových hrách slouží ke koordinaci strategie týmu a sdí- lení vědomostí. Role komunikace byla v této práci prověřena vytvořením několika týmů botů pro CTF mód hry Unreal Tournament 2004. Týmy ...
Communicaton in computer games is used to coordinate a team strategy and for sharing knowledge. The role of communication was examined in this thesis by creating several teams of bots for CTF mode of the Unreal Tournament ...
Communicaton in computer games is used to coordinate a team strategy and for sharing knowledge. The role of communication was examined in this thesis by creating several teams of bots for CTF mode of the Unreal Tournament ...
Označování objektů v rastrovém obrázku
Object selection in raster image
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 09. 02. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Běžným úkolem řešeným při práci s rastrovými obrázky je označení konkrétního objektu v obrázku. Výsledky získání správného objektu v obrázku nacházejí uplatnění ve velkém množství činností - od analýzy růstu lidských obydlí ...
A common task solved during a work with raster images is a object selection. Results obtained from this task are used in a number of applications - from analysis of the growth of human settlements to automatic medical ...
A common task solved during a work with raster images is a object selection. Results obtained from this task are used in a number of applications - from analysis of the growth of human settlements to automatic medical ...
Zpracování videokymografických záznamů
Analysis of videokymographic images
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zitová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V rámci pokračujícího základního výzkumu funkce lidského hlasového orgánu se nyní vědci pokoušejí popsat závislost charakteristik slizničních vln na tvorbě tónu a vlastnostech hlasivek. Jednou z klinicky postupných ...
In ongoing basic human vocal chord functionality research, scientists try to describe the dependency of the glottal wave characteristics on tone generation and vocal chord properties. One of the affordable vocal chord ...
In ongoing basic human vocal chord functionality research, scientists try to describe the dependency of the glottal wave characteristics on tone generation and vocal chord properties. One of the affordable vocal chord ...
Hra Spider
The Spider Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plch, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE ...
We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the ...
We discuss the process of designing and of the following realization of our computer game Spider. We talk about the means that the game design uses to accomplish the goals that we have set for the game. We discuss the ...
Zobrazování drahokamů
Rendering of Gemstones
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Broušené drahokamy získávají svůj charakteristický vzhled díky způsobu, jakým v nich dochází k mnohačetným odrazům a lomům světla. Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro fotorealistické zobrazování ...
The distinctive appearance of gemstones is caused by the way light reflects and refracts multiple times inside of them. The goal of this thesis is to design and implement an application for photorealistic rendering of gems. ...
The distinctive appearance of gemstones is caused by the way light reflects and refracts multiple times inside of them. The goal of this thesis is to design and implement an application for photorealistic rendering of gems. ...
Univerzální zálohování
Universal backup
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 01. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Základním zadáním práce je vyřešení problému nekolidujícího přístupu ke sdílenému datovému úložišti při různých typech zálohování dat. Hlavním omezením je nemožnost spuštění serverové aplikace u sdíleného média. Z tohoto ...
The main assignment of job is to solve the problem of colliding access to a shared data store for different types of data backup. The main limitation is the impossibility to run the server software on the shared medium. ...
The main assignment of job is to solve the problem of colliding access to a shared data store for different types of data backup. The main limitation is the impossibility to run the server software on the shared medium. ...
Rozšíření zim-wiki umožňující plynulé přecházení mezi strukturou stránek a nadpisů
Zim-wiki Plugin for Smooth Transition between Pages and Headings Structure
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lessner, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Multiplatformní textový editor Zim umožňuje uchovat a třídit poznámky, propojovat a organizovat texty a spravovat kolekce textových souborů. Cílem práce bylo vytvoření zásuvného modulu (rozšíření), který dokáže komfortně ...
The Multiplatform text editor Zim enables the user to preserve and sort notes, to join and organize texts, and manage a collections of text files. The goal of this thesis was to develop a plugin that would comfortably ...
The Multiplatform text editor Zim enables the user to preserve and sort notes, to join and organize texts, and manage a collections of text files. The goal of this thesis was to develop a plugin that would comfortably ...