Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 71
Procedural Generation Of Skill Trees In Video Games Using Graph Grammer
Procedurální generování stromů schopností v počítačových hrách za pomocí gramatiky grafu
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce zkoumá možnost procedurálního generování stromů doved- ností, které jsou podobné stromům dovedností v současných videohrách. Ses- tavili jsme data set náhodně vybraných stromů dovedností ze současných videoher ...
This study investigated the possibility of procedural generation of skill trees which are similar to skill trees in contemporary video games. A set of randomly-selected skill trees from contemporary video games, from differ- ...
This study investigated the possibility of procedural generation of skill trees which are similar to skill trees in contemporary video games. A set of randomly-selected skill trees from contemporary video games, from differ- ...
Automatizace vizuální kontroly jaderného paliva
Automation of nuclear fuel visual inspection
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Blažek, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The safety and performance of nuclear plant relies, among others, on the quality of nuclear fuel. The quality fulfilling designed criteria of the fuel in use is inspected and reported on periodically. Visual inspection ...
Bezpečnost a výkon jaderné elektrárny závisí mimo jiné na kvalitě jaderného paliva. Kvalita splňující navržená kritéria použitého paliva je pravidelně kon- trolována a vykazována. Vizuální kontrola se zaměřuje na stav ...
Bezpečnost a výkon jaderné elektrárny závisí mimo jiné na kvalitě jaderného paliva. Kvalita splňující navržená kritéria použitého paliva je pravidelně kon- trolována a vykazována. Vizuální kontrola se zaměřuje na stav ...
Performance of a Safe Compiled Language with Automatic Memory Management
Výkonnost bezpečného kompilovaného jazyka s automatickou správou paměti
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 07. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In this thesis, I discuss my implementation of a memory-safe language called G and its performance. I compare it to other popular object-oriented languages like C# and C++. I try to prove that memory safety features have ...
Procedural tree generator with LOD support
Proceduální generátor stromů s podporou LOD
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 07. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Stromy jsou klíčovou součástí mnoha virtuálních prostředí, a proto je o realistické mo- dely stromů velký zájem. Ruční výroba takových modelů, včetně mnoha úrovní detailu, je velice časově náročná. Přestože se fraktálovitá ...
Trees are a key part of many virtual environments, thus there is a high demand for realistic tree models. Creating such models by hand, including level of detail, is very time consuming. However, the fractal-like structure ...
Trees are a key part of many virtual environments, thus there is a high demand for realistic tree models. Creating such models by hand, including level of detail, is very time consuming. However, the fractal-like structure ...
Support for annotating and classifying particles detected by Timepix3
Podpora pro anotaci a klasifikaci částic detekovaných detektorem Timepix3
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 10. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hybridné pixelové detektory, ako napríklad Timepix3, dokážu počas niekoľko- sekundových meraní zachytiť obrovské množstvo elementárnych častíc. Pri takýchto meraniach je ale väčšina zo zachytených častíc pre fyzikov už ...
Hybrid pixel detectors like Timepix3 can capture gigabytes of data on various particles in a second. However, in such measurements, a vast majority of these particles represent already well-known particles. Distinguishing ...
Hybrid pixel detectors like Timepix3 can capture gigabytes of data on various particles in a second. However, in such measurements, a vast majority of these particles represent already well-known particles. Distinguishing ...
Machine Learning for Simulated Military Vehicles
Strojové učení pro simulovaná vojenská vozidla
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Výzkum v oblasti neuronových sítí v poslední době ukázal, že jde o velice slibnou oblast umělé inteligence. Výsledky výzkumů ukazují, že neuronové sítě jsou nyní schopné se v mnoha odvětvích přinejmenším vyrovnat člověku. ...
Recent research in the field of neural networks has shown that this is a very promising area of artificial intelligence. Results of the research indicate that neural networks are currently able to at least match humans in ...
Recent research in the field of neural networks has shown that this is a very promising area of artificial intelligence. Results of the research indicate that neural networks are currently able to at least match humans in ...
Procedurally Generated Volumetric Cloudscapes for Unity
Procedurálně generované volumetrické mraky pro Unity
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kahoun, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Procedurálně generovaná volumetrická oblačnost pro Unity Autor: Jan Koblı́žek Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucı́: Mgr. Martin Kahoun, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: ...
Title: Procedurally Generated Volumetric Cloudscapes for Unity Author: Jan Koblı́žek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Martin Kahoun, Department of Software and Computer ...
Title: Procedurally Generated Volumetric Cloudscapes for Unity Author: Jan Koblı́žek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Martin Kahoun, Department of Software and Computer ...
Generování realistických snímků obloh
Generation of realistic skydome images
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Generation of realistic skydome images We aim to generate realistic images of the sky with clouds using generative adversarial networks (GANs). We explore two GAN architectures, ProGAN and StyleGAN, and find that StyleGAN ...
Generování realistických snímků obloh Naším cílem je generovat realistické obrázky oblohy s oblačností pomocí generativních kompetitivních sítí (GAN). Zkoumáme dvě architektury GANů, ProGAN a StyleGAN, a zjišťujeme, že ...
Generování realistických snímků obloh Naším cílem je generovat realistické obrázky oblohy s oblačností pomocí generativních kompetitivních sítí (GAN). Zkoumáme dvě architektury GANů, ProGAN a StyleGAN, a zjišťujeme, že ...
Hra typu nekonečný běh s dynamickou úpravou složitosti
Hra typu nekonečný běh s dynamickou úpravou složitosti
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černý, Vojtěch
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hry typu nekonečný běh jsou podžánrem plošinových her, ve kterých hráč ovládá neustále běžící postavu. Hráčův požitek ze hry je úzce svázán s obtížností hry, což dělá žánr zajímavým pro dynamickou úpravu obtížnosti (DDA, ...
Endless runner (ER) is a game genre where the player controls a constantly running character. The player's enjoyment is closely tied to the difficulty of the game, which makes it an interesting platform for dynamic difficulty ...
Endless runner (ER) is a game genre where the player controls a constantly running character. The player's enjoyment is closely tied to the difficulty of the game, which makes it an interesting platform for dynamic difficulty ...
Vývoj MMORPG her v decentralizovaném prostředí
Development of MMORPG games in a decentralized environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce zkoumá způsoby, jakými lze vyvíjet MMORPG hry tak, aby jejich provoz nezávisel na žádném subjektu, který může libovolně manipulovat s herními mechanikami, virtuálním majetkem hráčů či jinými aspekty hry. Teoretická ...
This thesis examines methods which could be used for developing MMORPG games so that there is no single entity that could arbitrarily control game mechanics, virtual assets or other game aspects. The theoretical part ...
This thesis examines methods which could be used for developing MMORPG games so that there is no single entity that could arbitrarily control game mechanics, virtual assets or other game aspects. The theoretical part ...