Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Vývoj strategií hry "Vězňovo dilema" pomocí genetického algoritmu
Evolution of Strategies for "Prisoner's Dilemma" using Genetic Algorithm
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Malenko, Jaromír
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tématem této práce je softwarová aplikace "Vězňovo dilema". Program vytváří populaci hráčů hry "Vězňovo dilema", nechává je hrát proti sobě, a na základě jejich výsledků provádí vývoj jejich strategií pomocí genetického ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
Model signální transdukce v čichovém senzorickém neuronu obratlovců s difúzí a analýzou citlivosti
A diffusion-based model of signal transduction in the vertebrate olfactory sensory neuron, and its sensitivity analysis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zápotocký, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem tohoto práce je vytvoření a implementace kvalitativního modelu signální dráhy čichového senzorického neuronu včetně zpětné vazby s důrazem na difuzi látek, který by umožňoval další simulace pro porozumění dynamice ...
The goal of this model is to create and to implement qualitative model of the signal track of olfactory sensory neuron, including the feedback with a focus on diffusion of substances that allows to conduct more simulations ...
The goal of this model is to create and to implement qualitative model of the signal track of olfactory sensory neuron, including the feedback with a focus on diffusion of substances that allows to conduct more simulations ...
Abstraktní ekonomický model s rozhraním pro uživatelské agenty
Abstract economic model with interface for user-defined agents
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zajíček, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Abstraktní ekonomický model s rozhraním pro uživatelské agenty Autor: Dalibor Hlava Katedra: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Ondřej Zajíček, Katedra teoretické ...
Title: Abstract economic model with interface for user-defined agents Author: Dalibor Hlava Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: Mgr. Ondřej Zajíček, Department of ...
Title: Abstract economic model with interface for user-defined agents Author: Dalibor Hlava Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: Mgr. Ondřej Zajíček, Department of ...
Rozvrhování úkolů v dobrovolnické organizaci
Jobs scheduling in a volunteer organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Otakar
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 05. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je analýza a implementace nástroje, který bude podporovat rozvrhování práce pro jednotlivé pracovníky na každý den v rámci každoroční týdenní dobrovolnické brigády. Rozvrhování probíhá poloautomaticky ...
The aim of the work is analysis and implementation of a tool, which will support a job scheduling for workers on the annual voluntary service which lasts for a week. The scheduling is done semiautomatically based on various ...
The aim of the work is analysis and implementation of a tool, which will support a job scheduling for workers on the annual voluntary service which lasts for a week. The scheduling is done semiautomatically based on various ...
Řešení problémů pomocí MCTS
Solving of Problems using MCTS
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 06. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Řešení problémů pomocí MCTS Autor: Dominik Malý Katedra (ústav): Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí diplomové práce: RNDr. Jan Hric E-mail vedoucího: Jan.Hric@mff.cuni.cz Abstrakt: ...
Title: Solving problems using MCTS Author: Dominik Malý Department: Department of theoretical informatics and mathematical logic Supervisor: RNDr. Jan Hric Supervisor's e-mail address: Jan.Hric@mff.cuni.cz Abstract: MCTS ...
Title: Solving problems using MCTS Author: Dominik Malý Department: Department of theoretical informatics and mathematical logic Supervisor: RNDr. Jan Hric Supervisor's e-mail address: Jan.Hric@mff.cuni.cz Abstract: MCTS ...
Implementace top-trees
Top-trees implementation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Majerech, Vladan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 02. 02. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Nazev prace: Implerneiitace top-trees Autor: Jifi Sofka Katedra (ustav): Katedra teoreticke informatiky a matematicke logiky Vedouci diplornove prace: Mgr. Vladan Majerech, Dr. e-mail vedouciho: Vladan.Majerech@mff.cuni.cz ...
Title: Top Trees implementation Author: Jifi Sofka Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathemat- ical Logic Supervisor: Mgr. Vladan Majerech, Dr. Supervisor's e-mail address: Vladaii.Majerech@mff.cmii.cz ...
Title: Top Trees implementation Author: Jifi Sofka Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathemat- ical Logic Supervisor: Mgr. Vladan Majerech, Dr. Supervisor's e-mail address: Vladaii.Majerech@mff.cmii.cz ...
Malé hry - gobblet - remizová strategie
Small games - gobblet - draw strategy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Majerech, Vladan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Malé hry - gobblet - remizová strategie Autor: Bc. Filip Bureš Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Vladan Majerech, Dr., KTIML Abstrakt: Diplomová ...
Title: Small games - gobblet - draw strategy Author: Bc. Filip Bureš Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: Mgr. Vladan Majerech, Dr., KTIML Abstract: This diploma thesis ...
Title: Small games - gobblet - draw strategy Author: Bc. Filip Bureš Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: Mgr. Vladan Majerech, Dr., KTIML Abstract: This diploma thesis ...
Komunikace v Multi-Agentních systémech
Communication in Multi-Agent Systems
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpánek, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 24. 01. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Táto práca rozoberá problematiku komunikácie medzi agentami v MAS. Najskôr som sa pokúsil priblížiť logických agentov, špeciálne racionálnych logických agentov. Na popis týchto agentov som použil logiku LORA. Ukázal som ...
This thesis analyses the questions of communication between agents in MAS. Firstly, I tried to introduce a logic agents, particularly logic rational agents. For rational logic agents characterization I used LORA logic. I ...
This thesis analyses the questions of communication between agents in MAS. Firstly, I tried to introduce a logic agents, particularly logic rational agents. For rational logic agents characterization I used LORA logic. I ...
Multiagentní hledání cest na Ozobotech
Multi-agent Path Finding on Ozobots
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Barták, Roman
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Ivan Krasičenko Multiagentní hledání cest na Ozobotech Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: prof. RNDr. Roman Barták, Ph.D. Studijní program: Informatika Studijní ...
MCTS pro hru Metro
MCTS for the game Metro
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Metoda MCTS byla poprvé představena v roce 2006 a okamžitě uspěla ve hře GO. Její největší výhodou je, že nepotřebuje ohodnocovací funkci, která se ve spoustě her často obtížně navrhuje. Místo toho je založena na náhodných ...
MCTS method was first introduced in 2006 and it immediately succeeded in the game of GO. Its biggest advantage is that it doesn't require any evaluation function, which is often hard to design in a lot of games. Instead ...
MCTS method was first introduced in 2006 and it immediately succeeded in the game of GO. Its biggest advantage is that it doesn't require any evaluation function, which is often hard to design in a lot of games. Instead ...