Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Procedural 2D Map Generation for Computer Games
Procedurální generování 2D map pro počítačové hry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In some video games, levels are procedurally generated to increase game's replayability. However, such levels may often feel too random, unbalanced and lacking an overall structure. Ma et al. (2014) proposed an algorithm ...
V některých videohrách se herní úrovně generují procedurálně, mimo jiné pro zvýšení zážitků z opakovaného hraní. Takto vygenerované úrovně ale často postrádají jakoukoliv strukturu a mohou hráčům připadat až příliš náhodné. ...
V některých videohrách se herní úrovně generují procedurálně, mimo jiné pro zvýšení zážitků z opakovaného hraní. Takto vygenerované úrovně ale často postrádají jakoukoliv strukturu a mohou hráčům připadat až příliš náhodné. ...