Search
Now showing items 1-2 of 2
Automatické generování realistického terénu pomocí technik strojového učení
Automated Generation of Realistic Terrain Using Machine Learning Techniques
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Surynek, Pavel
Date Issued: 2016
Date of defense: 16. 06. 2016
Faculty / Institute: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstract: Název práce: Automatické generování realistického terénu pomocí technik strojo- vého učení Autor: Jakub Střelský Katedra: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Pavel Surynek, ...
Title: Automated Generation of Realistic Terrain Using Machine Learning Tech- niques Author: Jakub Střelský Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: RNDr. Pavel Surynek, ...
Title: Automated Generation of Realistic Terrain Using Machine Learning Tech- niques Author: Jakub Střelský Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: RNDr. Pavel Surynek, ...
Obecná umělá inteligence pro hraní her
General Artificial Intelligence for Game Playing
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Pilát, Martin
Date Issued: 2017
Date of defense: 07. 09. 2017
Faculty / Institute: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstract: Game playing is a relatively interesting task in the field of artificial intelligence in these days. The master thesis deals with general artificial intelligence which is capable of playing selected simple games based on ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...