Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Sleeper effect a jeho vliv na vnímání fake news u náctiletých
Sleeper effect and its influence on the perception of fake news by teenagers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slussareff, Michaela
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (česky) Diplomová práce se zabývá zkoumáním možného vlivu tzv. sleeper efektu na vnímání důvěryhodnosti u fake news a hoaxů u teenagerů. V první části práce je objasněný historický a výzkumný kontext sleeper efektu spolu ...
(in English): The thesis deals with the exploration of the possible influence of so-called sleeper effect in perception of fake news for teenagers. In the first part this thesis explains the historical and research context ...
(in English): The thesis deals with the exploration of the possible influence of so-called sleeper effect in perception of fake news for teenagers. In the first part this thesis explains the historical and research context ...
Změna způsobu komunikace přichází se změnou prostředí: Rozdíly v užívání sociálních sítí v Japonsku a České republice
Changing the Environment Comes to Changing the Way of Communication: Differences in Usage of Social Networks in Japan and the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Malečková, Dita
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 06. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (English) Master thesis is focused on the influence of cultural environment on the user approach to social sites. First chapter of the theoretical part is oriented on the evolution of the human behaviour in the role of an ...
(česky) Diplomová práce zkoumá vliv kulturního prostředí na způsob, jakým uživatel přistupuje k sociálním sítím. První kapitola teoretické části se zabývá vývojem člověka v roli aktivního tvůrce obsahu v hypertextovém ...
(česky) Diplomová práce zkoumá vliv kulturního prostředí na způsob, jakým uživatel přistupuje k sociálním sítím. První kapitola teoretické části se zabývá vývojem člověka v roli aktivního tvůrce obsahu v hypertextovém ...
Chování dětí ve věku 10 - 12 let na YouTube
Children's Behaviour on YouTube (10 - 12 years old)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slussareff, Michaela
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis presents findings regarding children activity in the online space, as well as contributes by its own research findings. The attention is focused on Czech children in the age group of 10-12 years. To be specific, ...
Diplomová práce představuje dosavadní zjištění o aktivitách dětí v online prostoru a přispívá vlastními zjištěními na základě provedeného výzkumu. Pozornost je zaměřena na české děti ve věkové skupině 10-12 let. Konkrétně ...
Diplomová práce představuje dosavadní zjištění o aktivitách dětí v online prostoru a přispívá vlastními zjištěními na základě provedeného výzkumu. Pozornost je zaměřena na české děti ve věkové skupině 10-12 let. Konkrétně ...
Hlasové uživatelské rozhraní a demokratizace technologie
Voice User Interface and Democratization of Technology
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This diploma thesis deals with the accessibility of a voice user interface (VUI) for digitally illiterate people. The first part summarizes the principles of VIU design, the standardized methods of usability evaluation and ...
Diplomová práce se zabývá problematikou přístupnosti hlasového uživatelského rozhraní (VUI) pro digitálně negramotné osoby. První část práce shrnuje principy návrhu VUI, standardizované metody hodnocení použitelnosti a ...
Diplomová práce se zabývá problematikou přístupnosti hlasového uživatelského rozhraní (VUI) pro digitálně negramotné osoby. První část práce shrnuje principy návrhu VUI, standardizované metody hodnocení použitelnosti a ...
Metodika pro učitele k deskové hře "Syrious : Útěk ze Sýrie" pro její využití na 2. stupni ZŠ, gymnáziích a SŠ
Teacher's Guide to "The Syrious : Escape from Syria" board game and its use at secondary schools and grammar schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slussareff, Michaela
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Klíčová slova based learning, gymnázia, metodika pro učitele, migrace, rámcový vzdělávací program, serious games, Syrious Útěk ze Sýrie, uprchlictví, výuka, vzdělávací hry, vzdělávání, základní školy Diplomová práce se ...
based learning, grammar schools, teacher's guide, migration, The master theses deals with the "Syrious Escape from Syria" board game and its known teacher's guides for this topics. The fundamental part of the theses outlines ...
based learning, grammar schools, teacher's guide, migration, The master theses deals with the "Syrious Escape from Syria" board game and its known teacher's guides for this topics. The fundamental part of the theses outlines ...