Search
Now showing items 1-10 of 10
Řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků
Managing pupils' learning activities within a foreign language instruction
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Taxová, Jiřina
Date Issued: 2007
Date of defense: 05. 12. 2007
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: This dissertation deals with new ways of managing pupel's learning activities within a foreign language instuction, and attempts to outline the most important relations and effects emerging within this framework. Its ...
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na ...
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na ...
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Competence and power of teachers in the educational process
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Koťa, Jaroslav
Date Issued: 2012
Date of defense: 21. 03. 2012
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: VÁVROVÁ, Blanka. Competence and Power of Teachers in the Educational Process. Prague: Charles University; Faculty of Arts; Department of Education; Pedagogy. 2011, 168 pgs. Doctoral thesis. The thesis discusses the issues ...
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky ...
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky ...
Vliv rodinných vztahů na vývoj identity jedince
The influence of family relationships onto development of identity of an individual
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Pelikán, Jiří
Date Issued: 2007
Date of defense: 18. 06. 2007
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does ...
Dizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v ...
Dizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v ...
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Comparison of pubescents'achievement in leisure time activities and in school
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Koťa, Jaroslav
Date Issued: 2013
Date of defense: 08. 01. 2013
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Title: Comparison of pubescents' achievement in leisure time activities and in school Author: Mgr. Bc. Iva Žlábková Doctoral advisor: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Year of submission of dissertation: 2012 Faculty of Arts of ...
Název disertační práce: Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole Autorka: Mgr. Bc. Iva Žlábková Školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Rok odevzdaní práce: 2012 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy ...
Název disertační práce: Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole Autorka: Mgr. Bc. Iva Žlábková Školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa Rok odevzdaní práce: 2012 Filozofická fakulta Univerzity Karlovy ...
Vliv metody simulace v konstruktivistické výuce cizích jazyků na komunikační ostýchavost studentů vysokých škol nefilologického zaměření
Simulation method in constructivist foreign language non-specialist university instruction and its impact on students' communication apprehension
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Poláčková, Věra
Date Issued: 2009
Date of defense: 07. 09. 2009
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: This dissertation deals with mapping modern trends in the field of foreign language instruction and special attention is paid both to constructivist approach, simulation method and its application in university foreign ...
Předložená disertační práce se zabývá zmapováním modernizačních trendů v oblasti výuky cizích jazyků, přičemž zvláštní pozornost je věnována konstruktivistickému přístupu a metodě simulaci a jejímu užití ve výuce cizích ...
Předložená disertační práce se zabývá zmapováním modernizačních trendů v oblasti výuky cizích jazyků, přičemž zvláštní pozornost je věnována konstruktivistickému přístupu a metodě simulaci a jejímu užití ve výuce cizích ...
Modernizace přípravy učitelů pro vyučování v informační společnosti 21. století
Teacher preparation updating for teaching in the IT society of the 21 century
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Vališová, Alena
Date Issued: 2009
Date of defense: 13. 07. 2009
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The work deals with the innovation of the students of second-stage primary school teaching preparation in the field of ICT implementation into the didactic students preparation. It features the information science basic ...
Práce se zabývá problematikou inovace přípravy studentů učitelství pro druhý stupeň základní školy v oblasti implementace ICT do didaktické přípravy studentů. Charakterizuje základní východiska informatizace společnosti ...
Práce se zabývá problematikou inovace přípravy studentů učitelství pro druhý stupeň základní školy v oblasti implementace ICT do didaktické přípravy studentů. Charakterizuje základní východiska informatizace společnosti ...
Učitel jako oběť násilí
A teacher as a victim of violence
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Pelikán, Jiří
Date Issued: 2008
Date of defense: 02. 10. 2008
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The thesis is focused on violence against teachers. It is a broadly discussed topic because of several cases of teachers assaulted by a student in the Czech Republic or abroad, sometimes with fatal consequences. Usually ...
Práce se zabývá problematikou násilí vůči učitelům. Jedná se o téma, které je v posledních letech předmětem široké diskuse, a to i díky několika případům, kdy u nás či v zahraničí došlo k fyzickému napadení pedagoga ...
Práce se zabývá problematikou násilí vůči učitelům. Jedná se o téma, které je v posledních letech předmětem široké diskuse, a to i díky několika případům, kdy u nás či v zahraničí došlo k fyzickému napadení pedagoga ...
Morální a pedagogické aspekty vztahu individua a společnosti v díle Émila Durkheima
The moral and pedagogical aspects of the relationship between the individual and society in the work of Émile Durkheim
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Koťa, Jaroslav
Date Issued: 2006
Date of defense: 24. 10. 2006
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does ...
Zkoumani metodologickfch vYchodisek Durkheimovy sociologie a jeho pojeti vztahu mezi individuem a spolecnosti ukazala dye intence, dva cile jeho mysleni. Jednou intenci bylo vypracovat metodu sociologicke vedy, jejiz ...
Zkoumani metodologickfch vYchodisek Durkheimovy sociologie a jeho pojeti vztahu mezi individuem a spolecnosti ukazala dye intence, dva cile jeho mysleni. Jednou intenci bylo vypracovat metodu sociologicke vedy, jejiz ...
Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
The possibilities of the pupil's confidence development
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Krykorková, Hana
Date Issued: 2008
Date of defense: 25. 04. 2008
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Cílem této práce je ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je ...
Analýza metod, organizačních forem a evaluace osobnostního a sociálního rozvoje ve výchovných a vzdělávacích programech základních a středních škol
Analysis of methods, organizing forms and evaluation of personality and social development in education and training programmes of primary and secondary schools
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Valenta, Josef
Date Issued: 2010
Date of defense: 22. 10. 2010
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Doctoral dissertation thesis is devoted to questions of personality and social development from perspective of its methods, organizing forms and evaluation. At first the work dissertates on pedagogics of personality and ...
Disertační práce se zabývá problematikou osobnostního a sociálního rozvoJe z pohledu jeho metod, organizačních forem a evaluace. Práce nejprve pojednává o pedagogickém procesu osobnostního a sociálního rozvoje v kontextu ...
Disertační práce se zabývá problematikou osobnostního a sociálního rozvoJe z pohledu jeho metod, organizačních forem a evaluace. Práce nejprve pojednává o pedagogickém procesu osobnostního a sociálního rozvoje v kontextu ...