Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992 - 2012
The portrayal of women in Slovak print media advertising 1992 - 2012.
Obraz ženy v reklamě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vinopal, Jiří
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Anotácia Diplomová práca Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992-2012 sa zaoberá spôsobom zobrazovania žien v reklame troch vybraných slovenských časopisov, a to v troch časových obdobiach: v roku ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...