Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Neurofyziologické metódy a techniky v marketingovom výskume v Českej republike
Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Neurofyziologické metody a techniky v marketingovém výzkumu v České republice
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průšová, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Zdokonalenie nástrojov neurovedy a ich širšia dostupnosť umožňuje obohatiť doteraz využívané kvalitatívne a kvantitatívne výskumné metódy a techniky o takzvané neurofyziologické metódy a techniky, ktoré nám pomahájú zistiť, ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...