Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků 9. tříd na základních školách
Reading comprehension of digital versus printed texts at ninth grade students at primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slussareff, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 06. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: v anglickém jazyce Title: How the students of the 9th grades of elementary schools understand the digital versions of texts comparing to the printed ones. Goal: The dissertation aims at drawing the comparaison between the ...
v českém jazyce Název: Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků devátých tříd na základních školách Cíl práce: Práce se věnuje srovnání úrovně porozumění tištěného a digitálního textu na vybraných základních ...
v českém jazyce Název: Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků devátých tříd na základních školách Cíl práce: Práce se věnuje srovnání úrovně porozumění tištěného a digitálního textu na vybraných základních ...