Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání
Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Eger, Ludvík
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem bakalářské práce s názvem "Motivace k dalšímu vzdělávání a faktory ovlivňující účast na dalším vzdělávání" je zjistit, co motivuje dospělé k dalšímu vzdělávání a co jim naopak ve vzdělávání brání. Práce se skládá ze ...
The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main ...
The aim of this bachelor thesis "Motivation for continuing education and factors affecting participation in continuing education" is to analyze what motivates adults to participate in continuing education and what are main ...
Současný pohled mezinárodních organizací na koncept celoživotního učení - srovnání UNESCO a OECD
Contemporary Perspectives of International Organisations on the Concept of Lifelong Learning - A Comparison of UNESCO and OECD
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení jako ambiciózní politický projekt, který se zrodil na poli mezinárodních organizací počátkem 70. let a jehož dopad dnes sahá daleko za hranice národních států i ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na přelomu 20. a 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
The Issue of Inequalities in Access to Education at the Turn of th 20th and 21st Century from the Perspective of Policy Documents of International Organizations
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: 4 Abstrakt Celoživotní učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. I když je deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a další) zajistit ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...
Postmoderní aspekty vzdělávání dospělých
Postmodern aspects of adult education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt nenalezen