Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Mezigenerační komunikace v éře internetu
Intergenerational Communication in the Internet Age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lupač, Petr
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 06. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předkládaná práce zpracovává problematiku komunikace mezi generacemi v éře internetu. Jelikož téma není v literatuře systematicky zpracováno, je metodou práce systematická rešerše. Cílem práce je odpovědět na otázku jakým ...
This bachelor thesis concerns itself with the problematics of communication between generations in the internet age. Since there is almost no systematic literature on this topic, the main method used to process this thesis ...
This bachelor thesis concerns itself with the problematics of communication between generations in the internet age. Since there is almost no systematic literature on this topic, the main method used to process this thesis ...
Řízení lidských zdrojů
Human resource management
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Buriánek, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Řízení lidských zdrojů je promyšlený přístup k řízení lidí, kteří jsou v konkrétní organizaci zaměstnáni a pod vedením managementu přispívají svým pracovním výkonem k dosažení cílů organizace. Řízení lidí je spojeno s ...
Human resource management is a deliberate approach to managing people who are employed in a particular organization and under the management leadership contribute to achieving organizational goals with their performance. ...
Human resource management is a deliberate approach to managing people who are employed in a particular organization and under the management leadership contribute to achieving organizational goals with their performance. ...
Marketingová komunikace podniku
Marketing Communications of the Company
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlček, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace podniku. Práce nahlíží na tuto problematiku jako na sociální jev, jako na formu kontaktů se zákazníky. Předpokladem úspěšné marketingové komunikace není jen znalost ...
The subject of this thesis is a marketing communications of company. The work looks at the issue as a social phenomenon, as a form of contact with customers. Assumption for successful marketing communication is not only ...
The subject of this thesis is a marketing communications of company. The work looks at the issue as a social phenomenon, as a form of contact with customers. Assumption for successful marketing communication is not only ...