Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Vliv metaforičnosti na hodnocení reklamních komunikátů v českých reklamních soutěžích
The use of metaphors and its impact on the evaluation of advertisements in Czech advertising competitions
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaderka, Petr
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 09. 2018
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: In this bachelor thesis I present a research based on cognitive understanding of a metaphor as a tool, the aim of which is to structure reality perception according to its correspondence among metaphoric domains. I extend ...
V předložené bakalářské práci vycházím z kognitivního pojetí metafory jako prostředku, který strukturuje vnímání reality díky korespondencím mezi metaforickými doménami. Navazuji na empirické výzkumy, které prokazují vliv ...
V předložené bakalářské práci vycházím z kognitivního pojetí metafory jako prostředku, který strukturuje vnímání reality díky korespondencím mezi metaforickými doménami. Navazuji na empirické výzkumy, které prokazují vliv ...