Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Využívání geolokačních služeb v ČR
Geolocation services in Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zbiejczuk, Adam
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This bachelor thesis deals with exploitation of geolocation services in the Czech Republic. It is divided in two parts. The theoretical part focuses on location-based services apps and their application in the field of ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje ...
Využívání nových médií v předvolebních kampaních na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
The use of new media in election campaigns on example of Barack Obama's presidential campaign
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem práce je popsat možnosti využití nových médií v politických předvolebních kampaních. Konkrétně se práce zaměří na prezidentskou kampaň Baracka Obamy, popíše způsoby využití webových stránek, online sociálních sítí a ...
The purpose of this bachelor thesis is to cover the use of new media in political election campaign. The project is focused on the campaign of Barack Obama, it is to describe and analyse the utilization of websites, online ...
The purpose of this bachelor thesis is to cover the use of new media in political election campaign. The project is focused on the campaign of Barack Obama, it is to describe and analyse the utilization of websites, online ...
Sociální sítě ve firemním prostředí
Social networks in corporate environments
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němečková, Lenka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii ...
Thesis "Social Network Sites in Corporate Environments" deals with the theme of social network sites (Social Business) in companies. The introduction defines the concept of social network sites and Social Business ...
Thesis "Social Network Sites in Corporate Environments" deals with the theme of social network sites (Social Business) in companies. The introduction defines the concept of social network sites and Social Business ...