Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992 - 2012
The portrayal of women in Slovak print media advertising 1992 - 2012.
Obraz ženy v reklamě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vinopal, Jiří
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Anotácia Diplomová práca Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992-2012 sa zaoberá spôsobom zobrazovania žien v reklame troch vybraných slovenských časopisov, a to v troch časových obdobiach: v roku ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...
Autoritárske hodnoty a volebné správanie na Slovensku
Authoritarian Values and Electoral Behaviour in Slovakia
Autoritářské hodnoty a volební chování na Slovensku
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vinopal, Jiří
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 08. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Popri pravo-ľavej ekonomickej dimenzii zaraďovania politických strán a voličov sa uvažuje o dimenzii delenia okolo kultúrnych a hodnotových tém označovanej ako osa autoritarizmus - libertarianizmus, inokedy tiež konzervatizmus ...
Along with the right-left economical dimension of positioning of political parties and voters, there is also dimension of division along cultural and value items which is described as authoritarianism - libertarianism axis ...
Along with the right-left economical dimension of positioning of political parties and voters, there is also dimension of division along cultural and value items which is described as authoritarianism - libertarianism axis ...
Neurofyziologické metódy a techniky v marketingovom výskume v Českej republike
Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Neurofyziologické metody a techniky v marketingovém výzkumu v České republice
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průšová, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Zdokonalenie nástrojov neurovedy a ich širšia dostupnosť umožňuje obohatiť doteraz využívané kvalitatívne a kvantitatívne výskumné metódy a techniky o takzvané neurofyziologické metódy a techniky, ktoré nám pomahájú zistiť, ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...