Search
Now showing items 1-8 of 8
Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Usage of social media in election campaign in the Czech republic with emphasis on youngest voters
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Očko, Petr
Date Issued: 2011
Date of defense: 06. 06. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Cílem diplomové práce je zmapovat způsoby využití sociálních médií ve volební kampani. Teoretická část zahrnuje základní koncepty politického marketingu, stručnou charakteristiku sociálních médií a jejich nejdůležitějších ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šlerka, Josef
Date Issued: 2011
Date of defense: 06. 06. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Krizová komunikace firmy skrze sociální média
Crisis communication of the organization throught social media
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Očko, Petr
Date Issued: 2013
Date of defense: 28. 05. 2013
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract not found
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šlerka, Josef
Date Issued: 2011
Date of defense: 21. 09. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Šíření informací v prostředí online komunit: Příklad české foodie komunity
Information spread in online communities: Example of the Czech foodie community
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Souček, Jiří
Date Issued: 2016
Date of defense: 22. 06. 2016
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na šíření informací v kontextu české komunity tzv. foodies (lidí, kteří se zabývají dobrým jídlem a vyhledáváním nových zážitků v této oblasti). V teoretické části je nastíněn vývoj prostředí ...
This master's diploma thesis focuses on the dissemination of information in the context of the Czech community of so-called foodies (people who like good food and are constantly looking for new experiences in this field). ...
This master's diploma thesis focuses on the dissemination of information in the context of the Czech community of so-called foodies (people who like good food and are constantly looking for new experiences in this field). ...
Využívání sociálních sítí na Blízkém východě se zaměřením na území Palestiny
Use of social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šisler, Vít
Date Issued: 2013
Date of defense: 18. 09. 2013
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: (anglicky) Thesis focuses on the topic of usage of on-line social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine. Work consists of several theoretical parts. The first chapter deals with the definition ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
Brand Building and Management in Social Media
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Lipková, Helena
Date Issued: 2011
Date of defense: 21. 09. 2011
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií Předložená práce se zabývá působením obchodních značek v prostředí sociálních médií. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako spojnice ...
Brand Building and Management in Social Media This present paper deals with brand activity in social media environment. Brand which has functional and also symbolic meanings serves as a link between product, service or ...
Brand Building and Management in Social Media This present paper deals with brand activity in social media environment. Brand which has functional and also symbolic meanings serves as a link between product, service or ...
Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šlerka, Josef
Date Issued: 2012
Date of defense: 19. 09. 2012
Faculty / Institute: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstract: The aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...