Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Reklama ve farmacii
Advertising in Pharmacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kostřiba, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 08. 06. 2018
Fakulta / součást: Farmaceutická fakulta v Hradci Králové / Faculty of Pharmacy in Hradec Králové
Abstrakt: Univerzita Karlova Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: Lucie Šťávová Školitel: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Název diplomové práce: Reklama ve farmacii Teoretická část ...
Charles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: Lucie Šťávová Supervisor: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Title of diploma thesis: Advertising in Pharmacy The ...
Charles University Faculty of Pharmacy in Hradec Králové Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: Lucie Šťávová Supervisor: PharmDr. Jan Kostřiba, Ph.D. Title of diploma thesis: Advertising in Pharmacy The ...
Analýza marketingových strategií lékáren
Analysis of Marketing Strategies of Pharmacies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kostřiba, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Farmaceutická fakulta v Hradci Králové / Faculty of Pharmacy in Hradec Králové
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy z oblasti marketingu a poskytuje celkový přehled marketingových strategií. Dále pojednává o významu marketingu ve zdravotnictví a popisuje možnosti využití internetových ...
The theoretical part of this diploma thesis defines basic terms related to the marketing and gives a general overview of marketing strategies. It also evaluates the importance of marketing in public health services and ...
The theoretical part of this diploma thesis defines basic terms related to the marketing and gives a general overview of marketing strategies. It also evaluates the importance of marketing in public health services and ...