Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Reklama na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) v tištěných periodicích pro laickou veřejnost z pohledu medicíny založené na důkazu
Advertising on complementary, alternative medicines and over the counter medicines (OTC) published in the printed journals for lay people from the view of Evidence Based Medicine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Matoulková, Petra
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 06. 2014
Fakulta / součást: Farmaceutická fakulta v Hradci Králové / Faculty of Pharmacy in Hradec Králové
Abstrakt: Reklama na doplňky stravy a OTC (volně prodejné léčivé přípravky) v tištěných periodicích pro laickou veřejnost z pohledu medicíny založené na důkazu Student: Schirlová, Z. Vedoucí diplomové práce: Matoulková, P. Katedra ...
Advertising on complementary, alternative medicines and over the counter medicines (OTC) published in the printed journals for lay people from the view of Evidence Based Medicine Student: Schirlová. Z Tutor: Matoulková, ...
Advertising on complementary, alternative medicines and over the counter medicines (OTC) published in the printed journals for lay people from the view of Evidence Based Medicine Student: Schirlová. Z Tutor: Matoulková, ...